[Vraag] Raar ding.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Caribic
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2017
Beste Tweakers,

Hieronder staat een foto volgensmij heeft het iets met draadloos internet te maken vanaf je PC.
Zouden jullie mij kunnen uitleggen wat dit is en hoe ik het installeer ( er zitten 2 gaatjes in me pc waar die 2 schroefjes opassen. )

Sorry de foto is met een ipod touch gemaakt dus je moet je hoofd even draaien haha.
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/xmoav7.jpg

Alvast bedankt!

Gr, Bas.

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

* CRiMiNaL draait hoofd 90 graden

Dat lijkt een wifi antenne die schroef je op de antenne uitgang van een wireless kaart in je pc.

... MMORPG Addict.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 12:16

RammY

Dát!

met ^^ ... idd een antenne voor je draadloze nic...

Deze advertentieplaats is te huur!

• Caribic
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2017
Maar als ik hem bijv. in me pc stop en ik wil op me ipod op internet wat moet ik dan aanklikken?

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Foto is veel te klein om er iets redelijks uit op te maken. En je kunt ook de iPod touch draaien of de foto draaien in een fotobewerkingsprogramma... Hoeven wij ons hoofd niet te draaien.

Zo vanuit de foto gezien is het oftewel een USB-wireless stick, oftewel een externe antenne. In het eerste geval heb je er gewoon een boekje en een CD met drivers bij: boekje volgen en CD in de computer stoppen om te instaleren is genoeg.

Als het een externe antenne is heb je waarschijnlijk een PCI- draadloze netwerkkaart (of op het moederbord bij een OEM PC) en moet je die antenne verbinden met de aansluiting die daarvoor op je computer zit. Zit vast ook wel een boekje bij je draadloze netwerkkaart...

en er is altijd nog google...

edit:

@Ceberic

Even nadenken he... je iPod heeft niks met je PC te maken. Je moet gewoon WiFi op je iPod aanzetten en verbinding maken met je draadloze netwerk. Of wil je een ad-hoc netwerk maken zodat je iPod met je compter kan verbinden? (die wel internettoegang heeft)

[ Voor 16% gewijzigd door dtech op 23-12-2010 13:48 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-10 15:45

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Caribic schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:47:
Maar als ik hem bijv. in me pc stop en ik wil op me ipod op internet wat moet ik dan aanklikken?
Ik zou zeggen: Zoek eens naar adhoc netwerk, en op internet connection sharing. Maar is een WiFi access point niet veel makkelijker :?
Pagina: 1