Toon posts:

Help ... ik heb alles al gezien op het Internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds 2 maanden een MultiMedia PC met daarop een Internetaansluiting. Het is een Pentium 133Mhz (heel snel dus!), 8 MB geheugen, 5 GB harddisk, 15" monitor en een 28k8 modem.

Ik heb een inbelaccount bij TMF.

Na 2 maanden te hebben gesurfd (minimaal 12 uur per dag!) heb ik alle websites en homepages op het Internet gezien. Zoveel zijn het er niet eens zeg, ik snap niet dat over dit Medium zoveel ophef wordt gemaakt eerlijk gezegd.

Na verveling op het Internet, ben ik hier op het GoT teruggekomen, maar het lijkt wel alsof er hier ook weinig boeiende en diepgaande discussies plaatsvinden.

Ik ga mijn Internet account maar opzeggen denk ik, of hebben jullie nog interessante links of tips?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je daadwerkelijk twaalf uur per dag hebt gesurfd, dan gaat de lol er heel snel af, nadat de KPN-rekening is ontvangen.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

dan moet je deze site nog snel even checken... echt iets voor mensen die alles al gezien hebben en weer eens verrast willen worden 8-)

www.amishrakefight.org/gfy

• under-world

under-world

ooh-la dots

wel boxjes aan he ?:r:r:r

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Het word pas leuk als je zelf dingen gaat maken en als mensen je daarop aanspreken (op een positieve manier natuurlijk).

en dan bedoel ik natuurlijk niet zo'n lullig frontpage-homepage'je (no offence) maar iets origineels

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Ik zie vaak dat mensen snel verveeld raken... Ik surf nu al een aantal jaren, en soms wel 24 uur per dag. Ik moet zeggen dat ik nog nooit verveeld raak. Mij intressen gaan vooral uit naar new technology en daavan is genoeg te vinden op het internet. Kranten lezen kan ook al, aandelen handel, etc... Ik snap niet dat je je verveeld kan voelen op het internet. Ga es op zoek naar iets wat je intresseert.. Preobeer es een andere Search Engine, en kijk wat je tegenkomt......

mvg,
Fantome

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Man wat je hier neerzet KAN je gewoon niet menen :( :r

• under-world

under-world

ooh-la dots

nee dit is duidelijk onzin.
slotje ?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
inderdaad onzin :)

Men heeft laatst berekend dat als je alle pagina's op het internet wilt lezen, en ook daadwerkelijk wat informatie tot je wilt nemen, dus 1 minuut per pagina, dat je meer dan 80 jaar, ONAFGEBROKEN, ZONDER PAUZE of SLAAP bezig bent....

Het lukt niemand dus om in een mensenleven het hele Internet te lezen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 10:46 schreef maartena het volgende:

Men heeft laatst berekend dat als je alle pagina's op het internet wilt lezen, en ook daadwerkelijk wat informatie tot je wilt nemen, dus 1 minuut per pagina, dat je meer dan 80 jaar, ONAFGEBROKEN, ZONDER PAUZE of SLAAP bezig bent....

En als je dan eens klaar bent met lezen is alles weer geupdate... Kun je weer op nieuw beginne. >:)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op Thursday 15 March 2001 08:44 schreef Config het volgende:
Man wat je hier neerzet KAN je gewoon niet menen :( :r
:+

Tuurlijk kan hij wel in 2 maanden tijd die x aantal biljoen sites gezien hebben :):)

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 21:02

schizofreen

ik & jij

Op Thursday 15 March 2001 10:46 schreef maartena het volgende:

hebben ze dat berekend in 1995 of zow?
je zou dan immers maar 80*365*24*60 = 42.048.000 pagina's hebben bezocht

beetje weinig he, voor het hele internet (8>

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Pagina: 1