Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een HTC hero (wit) gekocht. En ik heb een paar applicaties geïnstalleerd. Maar ik zit met een probleem dat een paar applicaties heel hard laggen. Zoals Angry birds. Het lagged zo hard dat het haast onspeelbaar is. De telefoon is niet geroot enz en is naar 2.1 bijgewerkt.

mvg DutchMen

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-11 11:01
Angry Birds werkt zoals ook gewoon op de website van de ontwikkelaar staat niet bijzonder lekker op een Hero. Wat zijn de andere apps die zo gruwelijk laggen? Het is geen mobiel met hardware van 2010 hè.

[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 23-12-2010 00:16 ]

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Apps zoals talking tom

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-11 11:01
Die zal dan ook wel te zwaar zijn. Deïnstall, problem solved. Niet alle apps draaien nu eenmaal perfect op de verouderde hardware van een G1/Magic/Hero etc.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Zou het helpen met een coustum ROM?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verbetert dat je hardware?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we dat je eerst zelf nadenkt en op zoek gaat naar het antwoord op je probleem. In je topicstart blijkt uit niets dat je zelf ook maar iets gedaan hebt. Zo had je gemakkelijk zelf al op kunnen zoeken dat Angry Birds een zwaar spel is. Omdat dit topic niet voldoet aan Het algemeen beleid gaat het op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.