Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mocr0
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20-01-2012
Ik heb ooit in het verleden GT5 prolegue gedownload met een code die ik gratis kreeg, maar toen heb ik GT5 verwijderd. Kan ik het nog terug downloaden?

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:20
Hij staat als het goed is gewoon in de PSN Shop :?

Wat heb je zoal allemaal gedaan / gecheckt :?

RedHat wijzigde deze reactie 22-12-2010 19:43 (32%)

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• LompeHork
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 26-02 20:46
Kijk in de PS Store even bij je download geschiedenis (rechtsboven ergens, zo uit m'n hoofd); daar zie je als het goed is een lijst met downloads; selecteer de GT5 Prologue download en je kunt hem opnieuw downloaden :)

edit: Wat RedHat zegt :+

LompeHork wijzigde deze reactie 22-12-2010 19:43 (6%)

• mocr0
Als ik em opnieuwe wil download zegt hij dat ik 30 ballen moet betalen voor een demo, en bij de geschiedenis staat alleen de laatste 7 gedownloade dingen

• mocr0
Iemand een oplossing

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

quote:
Via accountmanagement je aankoopgeschiedenis opvragen. Daar moet ie tussen staan.

PSN: Shiver23 //

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
quote:
mocr0 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:45:
Als ik em opnieuwe wil download zegt hij dat ik 30 ballen moet betalen voor een demo, en bij de geschiedenis staat alleen de laatste 7 gedownloade dingen
Download geschiedenis in de PSN store (één van de 4 bovenste knoppen in de Store) laat ALLE items zien die je ooit gedownload hebt.
Mijn geschiedenislijst laat 350+ items zien.

Ike. wijzigde deze reactie 22-12-2010 20:10 (9%)

• mocr0
Ik kan vandaag niet kijken dus ga ik het morgen proberen, thanx :D

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21:44

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Het is overigens wel even de bedoeling jezelf actief op te stellen en geduld te tonen.. voortijdig bumpen hoort hier dus niet bij!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True