Ik ben sinds enkele maanden behoorlijk intensief websites (voor mijzelf, puur voor de ''gein'') aan het (ver)bouwen. Als iets mij niet lukt, dan heb ik enkele uurtjes later wel een oplossing gevonden, maar voor deze keer wil ik jullie hulp inschakelen. Ik ben nog altijd druk aan het bijleren door gewoon te experimenteren van dingen, mijn kennis is dan ook nog niet zo heel groot, met het bouwen/aanpassen van websites maar het gaat volgens mij de goede kant op.
Het gaat om eigenlijk twee JavaScript's, die het in Firefox uitstekend doen, maar in Internet Explorer laten afweten.
De één doet het half, daar maak ik mij niet zo druk over. De volgende doet het helemaal niet in IE (8):
Iemand enig idee? Of moet ik een totaal ander script gebruiken die het wel doet in IE?
Trouwens, *snip* is de website. Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Kritiek/opmerkingen zijn altijd welkom
.
Het gaat om eigenlijk twee JavaScript's, die het in Firefox uitstekend doen, maar in Internet Explorer laten afweten.
De één doet het half, daar maak ik mij niet zo druk over. De volgende doet het helemaal niet in IE (8):
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| function updateWCTime() { now = new Date(); kickoff = new Date.parse("January 19, 2011 20:00:00"); diff = kickoff - now; if (diff < 0) { document.getElementById("topheader-wedstrijd") .innerHTML = 'FC Twente - Heracles is begonnen'; } else { days = Math.floor( diff / (1000*60*60*24) ); hours = Math.floor( diff / (1000*60*60) ); mins = Math.floor( diff / (1000*60) ); secs = Math.floor( diff / 1000 ); dd = days; hh = hours - days * 24; mm = mins - hours * 60; ss = secs - mins * 60; document.getElementById("topheader-wedstrijd") .innerHTML = 'FC Twente - Heracles: nog ' + dd + '<span style="font-size: 10px;"> dagen </span>' + hh + '<span style="font-size: 10px;"> uur </span>' + mm + '<span style="font-size: 10px;"> minuten en </span>' + ss + '<span style="font-size: 10px;"> seconden </span>'; } } setInterval('updateWCTime()', 0 ); |
Iemand enig idee? Of moet ik een totaal ander script gebruiken die het wel doet in IE?
Trouwens, *snip* is de website. Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Kritiek/opmerkingen zijn altijd welkom
[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 22-12-2010 17:45 ]