Toon posts:

bx 133 raid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de beste kues proc wat ik hier op kan zetten?

en is een p3 1000 nog verder te clocken op dit board?

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
PIII 1Ghz is op het moment de snelste van zijn serie.. De snelste van een serie is nooit ver over te clocken..

'k heb trouwens veel positieve overclock resultaten gehoord van mensen met een PIII-700 (100Mhz bus)

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt voor de info!

Tsja... p3 700 die zit er nu in, maar gisteren kon ik hem nog clocken op 933,en vandaag gaat hij niet verder meer dan 903 (niet stabiel meer,maarop 7x29 wel) Dit alles leek te gebueren na de bios geflasht te hebben van Ber_vi.bin naar Ber_xk.bin. (ik heb hem daarna weer terug geflashed maar helaas zonder resultaat) komt het trouwens meer voor dat overclockte procies na een tijdje een aantal mhztjes laten vallen??? en als zoiets gebuert werkt hij dan gewoon nog goed op de snelheid die hij nog wel aan kan??

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er meer mensen met dit probleem?

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 14:21

3style

...

Ik heb nog de BERVI bios, Ik heb sinds kort maar weer Win2k erop gezet naast Win98SE, voorheen had ik WinME draaien op 1GHZ (FSB = 125, Volt = 1.80). In Win2k kreeg ik vage hardware mallfunctions die pas weggingen toen ik mijn Processor terug had geklokt, wel raar want onder die 1GHZ had ik voorheen in ME nooit problemen mee gehad.
Ik ga nu voor stabiliteit en draai gewoon weer op 800MHZ, alles gaat evensnel behalve met de games in SE verlies je wat frames.

Ik krijg hem dus wel weer op die snelheid maar niet meer zo stabiel als eerst :(

Welke voordelen heeft die nieuew BIOS (BERXK) bij jou, op de Abit site zijn er niet echt nieuwe toevoegingen.

PIII 800 in WIN2K(voorheen 800@1000 in WINME), Geforce256 DDR, 256MB, SB Live, Adaptec 2904CD, 3com Etherlink III, IBM DTLA 307030, Ultra Plex 40TSI, PLex4220

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm voordeel....... xk ik heb er geen opgemerkt

het heeft volgens mij ook weinig nut om naar xk te gaan.

trouwens wat je zegt is waar... ik heb mijn p3 700 nu ook gewoon draaien op 700, en ik heb eerder het idee dat games vloeiender draaien! ik ben er geloof ik eindelek achter dat overclocken je wel meer frames geeft,maar dat meer frames echt niet altijd ten goede komen aan het soepele draaien van games,vooral op het randje balanceren van wat kan geeft meer rottigheid dan goeds.
Pagina: 1