Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op kantoor zou ik graag 2 monitoren op m'n laptop willen aansluiten m.b.v. de Matrox DualHead2Go Digital Edition. Nu zit ik te denken aan 2 van de volgende monitoren:

- LG Flatron E2360V-PN
- Samsung Syncmaster PX2370

Voor welke monitor zouden jullie gaan en waarom? Of misschien zijn er wel betere opties, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag?

Alvast bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:16
Geef eens wat meer info. Wat voor laptop gaat het om? Maakt de kijkhoek van de schermen iets uit? Waar ga je de monitoren voor gebruiken? Hoe ben je tot de huidige selectie gekomen? Wat is je budget? Zijn er nog andere eisen? Dat soort dingen moet je toch wel posten (met de Edit knop bij voorkeur). Nu lijkt het alsof je ons vraagt met een glazen bol de juiste monitor aan te wijzen voor jou. Kort samen gevat; laat zien wat je zelf gedaan of gezocht hebt en geef je eisen duidelijk weer. Als je dat doet denk ik dat je meer respons krijgt.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waar wij voor zouden gaan?

Laten we beginnen met dit door te nemen:
**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Er zijn veel dingen die om de hoek komen kijken bij een monitor die je hier niet noemt, denk naast formaat aan resolutie, aspect ratio, kleurechtheid en contrast, kortom paneeltype en backlight, maar ook bijvoorbeeld iets als input lag en je budget.

Sowieso hangt de beste keuze sterk af van wat je ermee wilt. Je meldt daar niets over dus kunnen wij je geen uitsluitstel geven.

Tenslotte kunnen wij je niet helpen als je twee schijnbaar willekeurige schermen kiest zonder met ons te delen waarom specifiek die twee. Het is vrijwel altijd beter om eerst (zonder naar merk of model te kijken) te filteren op je basic specs en dan specifieke reviews te lezen van de schermen die op dat moment overblijven. Uiteindelijk hou je een shortlist over van schermen die op papier geschikt zijn en in praktijk ook goed getest zijn. Misschien zijn dat deze twee, mogelijk zijn het heel andere schermen van andere merken - maar hoe dan ook weet je op basis van je voorwerk dat het geschikte schermen voor jouw doelen zijn. Kies dan gewoon op basis van prijs, of van kleur ofzo.

Op GoT verwachten we dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent. Hier lijk je geen gebruik gemaakt te hebben van de zaken die wij ter beschikking stellen (de link die ik hier geef staat nota bene sticky bovenaan dit subforum), je geeft een lijstje met schermen maar hebt voorzover wij kunnen zien niet zelf de moeite gedaan om reviews of ervaringen erover op te zoeken, en je geeft ons te weinig info om überhaupt je vraag te beantwoorden. Hier kunnen wij weinig mee, maar jij kunt nog zat doen, daarom gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.