Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SE x10 en ik kan wel filmpjes van 4 seconden uploaden zodra het filmpje bijv. 20 seconden duurt geeft de telefoon aan dat ik alleen via wifi kan uploaden.

Hoe kan ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:45

AzzKickah

06-CENSORED

Waarom vraag je dat niet in het X10-topic? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Heeft ie gedaan, maar wel in het verkeerde topic en dubbel:
Julian123 in "Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Cu..."

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt heel het internet afgezocht, maar ik kom er niet achter. Weet niemand dit? Ik heb deze functie echt nodig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Dit kan alleen over Wifi of 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@EoG ik heb wel xtra snel internet (15 euro per maand van HI) dan zou dat toch moeten kunnen?

Maar hoezo niet over 3G dan. hoe kom je daarbij als ik vragen mag?

En is het niet zo dat HI dit blokkeerd, en je dmv je telefoon te rooten dit wel mogelijk is?

Heb hier wel wat gevonden: http://androidforums.com/...ideos-via-3g-network.html

En ik heb mijn X10 ook al geroot met Z4root. maar dan werkt het nog niet. Moet ik dan in de instellingen wat veranderen?

Alvast bedankt!!!

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG

EoG

BOFH

Ik kan niet zien hoeveel bereik je hebt, aan de melding die te zien die jouw X10 geeft heb je onvoldoende bereik om de snelheid te halen voor de upload.
Overigens is er voor zover ik weet ook geen custom rom of iets dergelijks te vinden die dit kan, de enige optie die ik kan bedenken is wachten op een secundaire Youtube app die dit mogelijk maakt. Ik denk alleen dat het niet waarschijnlijk is dat dit in de nabije toekomst gebeuren gaat.

edit: gewoon zoekwerk op google, je zult onder andere dit tegenkomen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=713768

Wat je wilt kan simpelweg niet.

[ Voor 14% gewijzigd door EoG op 22-12-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe doen andere mensen dat dan, er zijn duizenden test filmpjes gemaakt met telefoons die met de mobiel geupload zijn. Je kunt me niet vertellen dat die allemaal met wifi geupload zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG

EoG

BOFH

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:48:
Maar hoe doen andere mensen dat dan, er zijn duizenden test filmpjes gemaakt met telefoons die met de mobiel geupload zijn. Je kunt me niet vertellen dat die allemaal met wifi geupload zijn...
Die zijn allemaal met wifi geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:45

AzzKickah

06-CENSORED

Je hoeft het niet te geloven.
Het is een vrij land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://dailymobile.se/201...e-with-sony-ericsson-x10/

A short demonstration on how to upload video to YouTube directly from the XPERIA X10. Recorded in 720p HD with the Sony Ericsson Vivaz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:59:
http://dailymobile.se/201...e-with-sony-ericsson-x10/

A short demonstration on how to upload video to YouTube directly from the XPERIA X10. Recorded in 720p HD with the Sony Ericsson Vivaz.
als je goed kijkt zie je dat die filmpjes 400-500 kb zijn. mijn filmpje van 4 seconden ofzo was al 2 MB.

Bij filmpjes groter dan 3 MB lukt het dus niet op die manier. Dat is juist mijn vraag de hele tijd;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoT is geen helpdesk. We verwachten eigen inzet en initiatief in je topicstart. Overigens verwachten we ook dat je je vragen niet crosspost en in ongerelateerde topics dumpt. Omdat je reacties op geen enkele wijze aan Het algemeen beleid voldoet, gaat dit topic op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

dit topic gaat dicht, het voegt niets toe t.o.v. het standaard Xperia X10 topic.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.