Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VRAGEN] WLM 2009 en Firefox addons

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar!

Ik heb sinds kort WLM 2010 uitgeprobeerd (wat staat voor Windows Live Messenger) en ik ben er niet echt over te spreken. Vooral de vrijheden die ik kreeg met Msgplus! mis ik behoorlijk, en ik heb geen zin om te wachten tot de makers een update hebben ontworpen voor deze nieuwe versie van msn. Heeft iemand een trucje om terug te schakelen naar de 2009 versie? Ik vraag vooral om de 2009 installer aangezien ik daarna wel zelf weet wat te doen.

Volgende vraag omtrent Firefox:
voor Google Chrome bestaat een extensie die ik graag zou willen hebben voor Firefox. He gaat om deze extensie. Is er iemand die toevallig weet waar ik een soortgelijke voor Firefox kan krijgen?

Alvast bedankt,

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
Download de windows XP versie.

Verwijderd

Topicstarter
Nog andere reacties hierop? Want hier kan ik weinig mee. :/ Dat met msn gaat nu wel lukken dankzij een vriend van mij op msn. Weet iemand het antwoord op de vraag omtrent de Firefox extensie die ik zoek?

Groetjes,

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Niet om heel vervelend te zijn maar heb je zelf uberhaubt enige research gedaan?
Op Mozilla.com alleen al zijn zeer veel plugins te vinden en deze site kent zelfs aan handige zoekfunctie. Anders google is your friend.

"Want hier kan ik weinig mee."
Dat denkt menig Tweaker ook als hij jouw startpost leest ben ik bang.

[ Voor 19% gewijzigd door Switchie op 22-12-2010 20:03 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 08:18
download wlm 2009 ?, is geen trucje voor nodig alleen maar google.nl
( wel ff de huidige versie verwijderen voordat je 2009 opnieuw installeert )

Verwijderd

Topicstarter
2009 installer vindt je bijna niet. Alleen hyperlinks die dan toch weer verwijzen naar versie 2010. En research is gedaan, alleen ik kom gewoon niet tegen wat ik zoek. Zelf heb je ook niet geprobeerd er naar te zoeken, dus jouw post is even zinloos.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

1e hit:
http://www.freewaredownloads.nl/downloads126.html

Zo... met een beetje zoeken kom je er wel ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• osmosis
ik typ t in bij google,.. en,.. kijk eens aan http://www.techzine.nl/do...r-2009-14-0-5027-908.html

even wat moeite doen in het vervolg ;)

Verwijderd

Topicstarter
Gedownload, en wat krijg ik: een wlsetup-web.exe die me vervolgens weer 2010 aansmeert.

...

• osmosis
heb je wel gedaan zoals ik zei in de eerste comment
eerst 2010 verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de 2009 versie, maar in Engelse versie. Ik heb snel rondgekeken maar valt dat nog binnen het programma te wijzigen? En anders maakt het ook niet uit.

Nu zoek ik nog voor de extensie voor firefox.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

.Violence,

We verwachten wel dat je zelf ook wel wat inzet toont. Zo had je in je topicstart kunnen aangeven waar je al naar gezocht had en wat je al geprobeerd hebt. Ik krijg het idee dat je voornamelijk GoT gebruikt als een helpdesk. Iets wat we liever niet hebben, zoals je in Het algemeen beleid kunt lezen. Ik ga dit topic dan ook sluiten met het advies om het algemeen beleid nog eens door te lezen, alsmede CSA Beleid.

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.