Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Omdat ik een tijd niet gebruik kan maken van mijn Macbook wil ik met de tijdelijke Linux computer een aantal belangrijke bestanden van mijn Time Capsule backup afhalen. Dit zijn belangrijke bestanden en ben ik eerder nodig dan dat ik mijn Macbook weer kan gebruiken.

Ik dacht dat ik voorzien was van een backup van mijn gegevens, maar nu lijkt het alsof de backup dus eigenlijk helemaal niet werkt omdat ik niet bij de bestanden kan.

Heeft iemand een tip of kan me helpen door te vertellen hoe ik Time Capsule backup van mijn Macbook kan benaderen op een Linux computer?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:51
Met behulp van een zoekmachine?

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Dat heb ik geprobeerd, maar geen succes, ik kan geen toegang krjgen en zie de backup niet staan.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:51
Waar loop je vast dan? Wat heb je precies geprobeerd? Heb je al wat gedaan met de foutmelding die je krijgt?

[ Voor 34% gewijzigd door Jesse op 23-12-2010 13:24 ]

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38
Gerwin schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:58:
Omdat ik een tijd niet gebruik kan maken van mijn Macbook wil ik met de tijdelijke Linux computer een aantal belangrijke bestanden van mijn Time Capsule backup afhalen. Dit zijn belangrijke bestanden en ben ik eerder nodig dan dat ik mijn Macbook weer kan gebruiken.

Ik dacht dat ik voorzien was van een backup van mijn gegevens, maar nu lijkt het alsof de backup dus eigenlijk helemaal niet werkt omdat ik niet bij de bestanden kan.

Heeft iemand een tip of kan me helpen door te vertellen hoe ik Time Capsule backup van mijn Macbook kan benaderen op een Linux computer?
Is het niet makkelijker om dat kreng mee te nemen naar iemand die een mac heeft? Ik weet niet waar je ergens woont?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards