Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tulpaansluiting voor mijn pc

Pagina: 1
Acties:

• jeremybeentjes
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-10 19:20
hallo,

ik heb een vraagje,
ik heb een oude video camera. de maar als uitgang 3x tulp (wit Lings, rood Rechts, geel Video) deze belden wil ik op een dvd zitten via mijn pc. ik heb al een keer bij de aldi :$ een usb aparaatje gehaald maar dat was nix het beeld was slecht. weet iemand wat ik nodig heb?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat je nodig hebt is iets van een capturekaart met daarop een composite-aansluiting (geel), rood + wit is geluid en zou eventueel ook via je geluidskaart kunnen lopen.

• Nielson
  • Laatst online: 22:09
Een goede tv-kaart met die ingangen voldoet ook. Echter supermooi beeld zul je echter niet krijgen via een composiet aansluiting.

• jeremybeentjes
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-10 19:20
bedankt!
heeft imand toevalig ervaring met een goede?

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:29
Ik heb ook zo'n Aldi apparaatje aangeschaft, maar dan met als bedoeling om VHS op te nemen.
Daarvan was de kwaliteit ook slecht. Toen ik het beeld via de videokaart liet lopen was de kwaliteit veel beter.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar dan moet je wel een videokaart met VIVO hebben, en die zie je tegenwoordig niet zo heel veel meer.

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:29
Ik heb inderdaad nog een vrij oude PC.
De video kaart is een Club3D Radeon 9200 Vivo...
Aangeschaft in 2004... :X

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Bij gebrek aan specs van de camera

Heb je geen firewire/dv/ ieee1394 poort op de camera zitten ?
(ook oude camera's kunnen die hebben)
Zoja dan kun je het beeld digitaal oversturen, en gelijk je camcorder bedienen vanuit je software

Afbeeldingslocatie: http://www.pinnaclesys.com/supportfiles/cam-1394connector.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.avforums.com/forums/attachments/camcorders-video-editing/143315d1255760998-help-re-video-capture-panasonic-nv-gs400-camcorder-firewire_labeled_dv953_cables_connector.jpg

[ Voor 95% gewijzigd door Fish op 23-12-2010 12:55 ]

Iperf

Pagina: 1