een terratec 512I Digital of een SB Live 1024 Player.... ik wil een geluidskaart met optische output (voor MD) day heeft die SB Live 1024 Player van creative niet... dus daar gaat mijn voorkeur niet naar uit.. Ik wil 1 van de twee terractecs... tenzij de geluidskwaliteit niet in de buurt komt van de creative SB Live 1024 Player... Welke is het beste??? Ik wil vooral m gebruiken om mp3s mee te spelen en dvds te kijken
Ik heb de terratec dmx xfire, de sb live is ongeveer gelijkwaardig kwa geluid denk ik.
sb live:
pro: liveware ziet er wel gelikt uit (heb de kaart maar 30 mins in me bak gehad, en liveware doet het niet zonder sb live
con: geen optisch (voor jouw van belang)
terratec:
pro: A3D, optisch uit
con: software windows is lang niet zo mooi of utiigebrijd als liveware, drivers linux (geen)
sb live:
pro: liveware ziet er wel gelikt uit (heb de kaart maar 30 mins in me bak gehad, en liveware doet het niet zonder sb live
con: geen optisch (voor jouw van belang)
terratec:
pro: A3D, optisch uit
con: software windows is lang niet zo mooi of utiigebrijd als liveware, drivers linux (geen)
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
De dmx xfire werkt iig wel onder linux (alleen nog helaas geen EAX/A3D)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Voor mij wel!!Op Thursday 15 March 2001 18:15 schreef whotheman het volgende:
Maar is die Terratec DMX Xfire 1024 ook goed voor multimedia? mp3 en dvd?
Hij heeft alleen intern al 4 ingangen: een digitale ingang, twee CD-audio ingangen en nog een aux-audio ingang.
Extern dan nog de 2 x stereo aansluitingen, optische digitale uitgang, mono mic ingang, stereo line in en MIDI.
Ik vind hem wel errug relaxed...
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Verwijderd
en vergeet niet dat ie dolby digital kan doorlussen van een dvd drive richting optisch uit !!!
Verwijderd
Ik heb net mijn klote SbLive vervangen door een Xfire. Alleen maar conflicten met die SBLive.
Nu heb ik die XFire erin, ikmoet zeggen ik vind geluid bij afspelen van mp3 veel beter. Veel meer details in het geluid. Stemmen klinken beter.
Dik tevreden mee
Nu heb ik die XFire erin, ikmoet zeggen ik vind geluid bij afspelen van mp3 veel beter. Veel meer details in het geluid. Stemmen klinken beter.
Dik tevreden mee
het wordt tijd dat iedereen inziet wie de king op geluidskaarten markt is.. 
ik wilde al heel lang een terratec en dus heb ik de SBlive in mijn nieuwe pc maar gelijk vervangen door een terratec DMX Xfire 1024. En dat kaartje roels
. veel beter geluid en A3D voor in games is erg strak!! en tenminste niet zo'n balk die de hele tijd tevoorschijn komt als je met je muis naar boven gaat. Lekker simpele software gewoon.
owja en ik heb m'n brander en gewone cd-rom beide derop aangesloten.
ik wilde al heel lang een terratec en dus heb ik de SBlive in mijn nieuwe pc maar gelijk vervangen door een terratec DMX Xfire 1024. En dat kaartje roels
owja en ik heb m'n brander en gewone cd-rom beide derop aangesloten.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Die haal je zo weg.Op woensdag 27 juni 2001 12:38 schreef Tampie2000 het volgende:
... en tenminste niet zo'n balk die de hele tijd tevoorschijn komt als je met je muis naar boven gaat.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()