Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rjobaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-04-2023
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik ben op zoek naar een mobiel met de volgende eigenschappen:
  • Geintegreerde GPS (mogelijk om geocaching software er op te zetten, zoals android c:geo of geocaching nagivator voor de nokia)
  • HSDPA (3g) of LTE (4g)
  • Synchronisatie mogelijkheden met Gmail/Outlook
  • Camera min 8 megapixels
  • navigatie mogelijkheden (googlemap, nokia map)
  • HDMI aansluiting
  • USB aansluiting
extra:
  • android
  • dual sim
Ik vraag me überhaupt of er zo'n mobiel bestaat. Als dat niet kan, welke komt er het meest in de buurt.
En ik zou ook graag weten of jullie andere tips hebben of waarom ik bepaalde features niet hoef te hebben omdat er bijvoorbeeld iets anders opzit of wat ik kan downloaden met een appilcatie/software of zo.

Ben zeer benieuwd naar jullie reacties
In ieder geval bedankt voor jullie tijd en moeite

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
In nederland zal je een telefoon met die specificaties niet vinden. In nederland zal je ook niks aan 4g hebben. Met outlook syncen kan alleen met 3rd party tools, of met windows.

wat je dus wil is windows mobile met android ervaring, en dat bestaat niet.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:12

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

De meeste Androids kunnen gewoon met de bijgeleverde software met Outlook syncen, hoor. Sowieso, alle mobiele telefoons die ik heb gehad konden dat met bijgeleverde software, dus dat is niet echt een breekpunt.

Je opmerkelijkste eis is HDMI-aansluiting, en daarmee maak je de selectie meteen al een heel stuk overzichtelijker: http://tweakers.net/price...cQ4JNzxgNimTl7D6wY499Hn5_

Het lijkt me niet moeilijk om nu zelf te beslissen welke telefoon geschikt voor jou is.

En uiteraard met Dutch_Celt hier beneden :) Zie ook OMO Beleid

[ Voor 6% gewijzigd door Mad Marty op 22-12-2010 14:23 ]

Rail Away!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 11:23

Dutch_Celt

Jollygood

Wat heb je zelf al gezocht?
Heb je zelf al toestellen in gedachten?

Dit klinkt meer als ik heb geen onderzoek gedaan, doen jullie het maar.

Geintegreerde gps zit tegenwoordig in bijna alle smartphones, geloof ik.
Ik wil het echter wel afraden om dat zo te gaan gebruiken voor geocaching en gewoon voor een externe gps ontvanger te gaan, ivm stroomverbruik.

HDMI op een telefoon... why??

synch met gmail, moet makkelijk kunnen denk ik.
outlook? bedoel je een exchange account of een simpele pop/imap box? lijkt me eigenlijk ook geen probleem.

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:34

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Als ik je eisen zo zie dan moet ik denken aan de Nokia N8. Dat is (voorlopig) de enige met HDMI. Er komen volgend jaar wel een aantal Androidjes uit met HDMI (Sony Ericssons).

Edit: dual SIM ga je sowieso niet op dergelijke high-ends vinden. De enige modellen die je in NL kunt kopen met dual SIM zijn mid-range modellen die lang niet aan al je eisen voldoen.

[ Voor 34% gewijzigd door FooLsKi op 22-12-2010 14:26 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• rjobaan
ik ben zelf ook nog steeds aan het zoeken, maar kom er niet helemaal uit vandaar. En als ik dan een mobiel heb gevonden zols hier onder hebben ze weer slechte recensies
ik kwam zelf uit op de volgende :

Nokia N8
Motorola Milestone XT720
Sony Ericsson Xperia X10 Zwart
Sony Ericsson Vivaz (Kurara)

ik dacht aan HDMI om mijn gsm direct op de tv aan te sluiten voor foto's maar misschien inderdaad beetje teveel gevraagd.

Het liefst zoek ik dus een android (weer eens wat nieuws) met min 8mp.

[ Voor 3% gewijzigd door rjobaan op 22-12-2010 14:35 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:12

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Als je HDMI laat vallen dan voldoet zo ongeveer elke smartphone aan je eis. Maar heb je OMO Beleid nu al doorgelezen? Je moet echt met specifiekere problemen komen, want tot nu toe kun je het prima zelf bedenken.

Rail Away!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:34

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Als je een 'droid wilt met HDMI dan zal je een paar maandjes moeten wachten. Je kunt anders ook een 'droid zonder HDMI nemen en dan een oplossing á la HTC Media Link, zodat je je foto's e.d. via DLNA op je TV kunt showen.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• rjobaan
ik denk dat ik nog even wacht op de Sony Ericsson X12. in ieder geval bedankt voor jullie reacties

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

dit topic voldoet niet aan Het algemeen beleid en gaat daarom dicht.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.