Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

probleem met '

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

• kaas3000
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10-2022
beste iedereen die dit leest,

ik heb al een tijde een probleem met mij appostrof, ik moet 2 of 3 keer duwen voor hij werkt, dit was eerst niet.
ik dacht eerst dat het aan mijn toetsenbord lag, maar toen ik een ander toetsenbord probeerde werkte hij daar ook niet op, ik zal ook een voorbeeldje doen. ( 1x ', dan een e, 2x ' enz.)

eé''é''''é''''''''é''''''''é''''''''''é

alvast bedankt!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je toetsenbord instellingen staan op Nederlands, zet die eens terug naar US International.. That should do it.

Ey!! Macarena \o/

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Waarschijnlijk is het twee keer en gaat het niet alleen om de ' maar ook " en bijvoorbeeld ^. Als dat zo is dan is je toetsenbordinstelling gewijzigd.

Welk OS gebruik je?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Je toetsenbord instelling is incorrect zoals Raz aangeeft.
Standaard NL is ' gevolgt door een e geeft é.
Met US International is dit niet het geval.

Verwijderd

Probeer is om Ctrl en Shift tegelijk in te drukken op je toetsenbord, als je verder nergens aangezeten hebt zou dit moeten werken. Als je dit doet veranderd de invoertaal.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)

Hoewel het natuurlijk best vervelend is als iets niet werkt zoals je gewend bent, stellen we het op dit forum wel op prijs als je eerst zelf een paar dingen probeert of opzoekt.
Nu hebben we in dit geval zelfs in de FAQ al opgenomen waar je naar kan kijken, en ook via de forum search kun je een opossing vinden als je bijvoorbeeld gaat [search=toetsenbord XP vreemde tekens] om maar wat te noemen.
Ook is het verstandig om te vertellen wat (in dit geval) je voor Windows variant hebt ;)

Probeer even of je met de gegeven opties al aan de slag kan. Lukt het je niet kun je altijd nog een topic openen.
Let dan wel op wat er in Het algemeen beleid staat, geef dan aan wat er precies niet werkt - scheelt onnodig giswerk en daar ben jij ook niet bij gebaat :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.