Toon posts:

Mijn pc kan het niet aan?? vaag

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

Verwijderd

Topicstarter
Een Goedenmorgen ik heb laatst een pc gekocht.

Eigenschappen:

Intel Core i5 CPU @ 750 2,80Ghz
4.0 GB RAM
ATI Radeon 5570 1gb Direct X11
OS windows 7 Home Premium 32 bit.
1.5 tb geheugen ( ik weet het is een beetje overboodig)

Maar goed nu me vraag

ik d8 ik kan hier wel paar leuke spelletjes me spelen bv, COD black ops of Battlefield bad company 2,
Maar nu komt het blijkt dat i k cod helemaal niet kan spelen ja kan wel met 20-25 FPS dan speel ik op 1680x1050 en als ik dat dan lager gaat zetten dan speel ik met 40-50 FPS maar zit er niet echt uit en heb ook al Options laag staan.
Dus ik heb er geen raad meer me.. Ligt het nou aan me pc?
Zelfde geld voor badcompany 2 wilt ook niet soepel lopen

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen met me probleem ( als ik het niet goed uit gelegt hebt of duidelijk laat het even weten dan

Alvast dankje wel

Groetjes Dennis

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:28

Sjaak_Afhaak

Bleh!

je grafische kaart is niet echt bepaald een snelheids monster.. vervang die met een snellere, en dan gaat COD (en de rest ook) een stuk soepeler.

Hier staat tekst

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ten eerste, waarom draai je een 32b OS als je 4GB ram in je bak hebt zitten?

Verder, heb je alle drivers netjes geïnstalleerd? Als je dat gedaan hebt, draai eens wat benches om te zien of je systeem een beetje in de buurt komt van andere systemen met dezelfde specs. Als dat zo is dan weet je dat je hardware in elk geval werkt zoals het moet en dat je systeem in dat geval niet toereikend is.

Verwijderd

Topicstarter
Dus het is me kaart wil je zeggen? okew dat is het laatste dat ik had verwacht ik moet eerlijk zeggen heb er niet echt heel veel verstand van maar toch die man zei dat het wel 1 van de nieuwere kaarten was ofzo..

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat het een nieuwere kaart is wil niet zeggen dat het de snelste is en alles aankan wat je ermee wil draaien natuurlijk

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:45:
Ten eerste, waarom draai je een 32b OS als je 4GB ram in je bak hebt zitten?

Verder, heb je alle drivers netjes geïnstalleerd? Als je dat gedaan hebt, draai eens wat benches om te zien of je systeem een beetje in de buurt komt van andere systemen met dezelfde specs. Als dat zo is dan weet je dat je hardware in elk geval werkt zoals het moet en dat je systeem in dat geval niet toereikend is.
ja dat vroeg ik me ook al af maar het is gewoon een pc uit de winkel dus ik was al terug geweest naar die man en gevraagt waarom het een 32 bit is terwel er 4gb ram in zit
om ik heb ergens wel een gehoord dat als je 4gb ram hebt en je OS 32bit dat het dan niet goed werkt ofzo

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het zal prima werken, maar je gaat gewoon niet de volledige 4GB kunnen adresseren, dus is het een beetje loos om er geheugen in te stoppen dat je toch niet kunt gebruiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:50:
[...]

ja dat vroeg ik me ook al af maar het is gewoon een pc uit de winkel dus ik was al terug geweest naar die man en gevraagt waarom het een 32 bit is terwel er 4gb ram in zit
om ik heb ergens wel een gehoord dat als je 4gb ram hebt en je OS 32bit dat het dan niet goed werkt ofzo
het werkt perfect, Windows 32Bit kan alleen effectief niet meer als 3,25GB gebruiken, de rest wordt volgens mij doorgestuurd naar je videogeheugen (correct me if i'm wrong)

En wat betreft het gamen, je videokaart mag dan wel nieuw zijn maar zal dit soort games niet op hoge resoluties speelbaar maken, het is dus verstandiger om een nieuwe videokaart te kopen ;)

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als je hier kijkt zie je waarom:
http://www.tomshardware.c...od[4511]=on&prod[4586]=on

Even vergeleken met een kaart die het wel makkelijk kan draaien. 15fps tegen 40fps dus.

Verwijderd

Topicstarter
Okew:) en wat voor 1 raden jullie me dan ? om een beetje me te kunnen game'n

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:54:
[...]

het werkt perfect, Windows 32Bit kan alleen effectief niet meer als 3,25GB gebruiken, de rest wordt volgens mij doorgestuurd naar je videogeheugen (correct me if i'm wrong)
Abbadon in "RAM FAQ"
Het is niet helemaal fout wat je zegt, maar het ligt iets gecompliceerder dan dat. Afhankelijk van hoeveel er geadresseerd moet worden heb je een bepaalde hoeveelheid systeemgeheugen dat je daadwerkelijk kunt adresseren en gebruiken bij een 32b OS.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Daa hebben we speciale topics voor, zoals [UG Aanschaf] Gamesysteem en [BBG aanschaf] Videokaarten. Daar verder. Dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.