Meerdere pakjes besteld maar 1 is onderweg?

Pagina: 1
Acties:
  • 821 views

• Signex
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-06-2021

Signex

Crazy of the North

Topicstarter
Gister bij alternate 2 videokaarten en voeding besteld die op voorraad zijn.
en een moederbord bij Azerty ook op voorraad beide zijn gister middag verstuurt.

Zending was gister nog voorgemeld bij tnt, kijk ik net en is alleen de pakket van alternate onderweg
en die van azerty staat nog steeds op zending is voorgemeld, kan dat een foutje zijn en dat alles gewoon komt?

Want mijn geduld raakt echt op :P zit nu al 2 week zonder PC :(

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 01:36

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Neem contact op met de winkel(s)?!?!?

This footer is intentionally left blank

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-01 09:54
Ik heb hetzelfde,maar dan andere winkels.

Ligt gewoon aan TNT denk ik. Even afwachten.

• Signex

Signex

Crazy of the North

Topicstarter
ajhaverkamp schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:10:
Neem contact op met de winkel(s)?!?!?
Lol dat heeft niks met de winkels te maken maar met TNT. Maar goed even afwachten :) Kon wezen
dat andere mensen zelfde hadden dus wou graag weten of bij hun gewoon het pakketje wel afgeleverd was.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De TNT is rond deze tijd van het jaar net de NS als het sneeuwt... 1 maand per jaar is't ff naatje, de rest gaat het over het algemeen niet verkeerd.

Ey!! Macarena \o/

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01 14:00

Robtimus

me Robtimus no like you

Bij mij zijn ze een pakje (toevallig ook van Azerty) al een dag lang aan het sorteren, blijkbaar. Vrijdag voorgemeld, maandag in het sorteerproces, en gisteren maar weer een paar keer terug in het sorteerproces zonder ook maar een poging langs te komen (allemaal gezien via TrackTrace.nl). Ik zit er niet zo mee; het heeft niet echt spoed, en als het niet aankomt dan is dat een probleem van Azerty, niet van mij.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• Signex

Signex

Crazy of the North

Topicstarter
Maar waarom kunnen ze wel 1 pakje van mij versturen terwijl de rest ook binnen is dat snap ik niet.
Had dit probleem ook toen met mijn nieuwe tv blijkt dat die gwoon onderweg was. Hopelijk is dat
nu ook het geval :P

Verwijderd

Winterbanden zijn tegenwoordig een schaars goed.
Vermoed dat ook de TPG last heeft van de weers- en verkeersomstandigheden.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:59
Signex schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:09:
en een moederbord bij Azerty ook op voorraad beide zijn gister middag verstuurt.

Zending was gister nog voorgemeld bij tnt, kijk ik net en is alleen de pakket van alternate onderweg
en die van azerty staat nog steeds op zending is voorgemeld, kan dat een foutje zijn en dat alles gewoon komt?

Simpel: Alternate heeft de zending voorgemeld en het pakket is overhandigd bij TNT. Azerty heeft ook de zending voorgemeld, maar het pakket is nog niet overhandigd aan TNT. Leveranciers hebben contracten met TNT voor grote bulkverzendingen, ze kunnen gewoon labels uitdraaien die alvast worden aangemeld bij TNT, maar die nog niet daadwerkelijk verzonden zijn.
Ik krijg van Databyte ook wel eens tig verzendbevestigingen binnen, dan draaien ze een label uit, komen ze erachter dat er nog een doos bij moet en dan draaien ze gewoon een nieuwe uit. Heb je uiteindelijk 3 track&trace codes, waarvan er 2 alleen uit voorgemelde pakketjes bestaan en slechts 1 daadwerkelijk 3 verzonden pakketjes betreft.

• Signex

Signex

Crazy of the North

Topicstarter
Dus ik moet om de dag wachten op het ander pakket? :S

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:06
Joh... bel gewoon even.... pffff, je bent 21, dat had je zelf ook kunnen bedenken. Of bang voor de telefoon?

KLIK

[ Voor 85% gewijzigd door Lumics op 22-12-2010 13:26 ]

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Vaak heb ik het pakketje al binnen voordat de tracktrace code uberhaupt werkt. Ik zou gewoon even wachten dus :*)

• Signex

Signex

Crazy of the North

Topicstarter
Pakket van Alternate komt vandaag wel (chauffeur onderweg). Ja hallo bellen is niet gratis hé :)
Alleen die van Azerty niet.(zending voorgemeld) Had alles wel bij één winkel willen bestellen maar die moederbord
was een demo model, dus goedkoper en heeft wat andere moederborden niet hebben voor die prijs. :P

Als je van 3 verschillende winkels een pakket verwacht komt dat toch niet om de dag? :S

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 16:45

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Signex schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:09:

[...]

Hoewel dat inderdaad vrij vervelend kan zijn, had je ook binnen die 2 weken de order vast kunnen plaatsen... :)

Verder sluit ik me aan dat de Track and Trace-pagina niet alles zegt. Ik heb ook al vaker gehad dat het pakketje verder in het proces of al in mijn bezit was voor deze pagina fatsoenlijk was bijgewerkt.

• Signex

Signex

Crazy of the North

Topicstarter
Ik had gister pas geld ervoor :( Je hebt gelijk was ook met mijn TV zo hopelijk is dit ook het geval.
Zonder die moederbord kan ik nog niks, mijn oude is al verkocht. Mijn ouders PC is natuurlijk een optie :P\
Maar goed één dag wachten is niet erg ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Signex op 22-12-2010 13:40 ]

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:08

Rmg

Beide pakketjes komen ook nog eens uit een ander deel van Nederland. Tezamen met het weer en drukte bij postkantoren/sorteer centra kan het ook nog wel eens wat vertraging oplopen :/

Verwijderd

Met de berichten hierboven. Neem contact op met de verkoper en heb geduld :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.