Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paw
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 10:19
Sinds een aantal maanden heb ik last van ghosting op mijn Bravia 40W4500. De vertekening vindt alleen plaats aan de rechterkant van het scherm en is onafhankelijk van bewegende beelden. Vreemde is dat dit na enkele tientallen minuten, als de tv opgewarmd, verdwijnt. In eerste instantie dacht ik dat het aan de bekabeling zou liggen maar ik heb hetzelfde probleem bij ps3 en digitale tv als bij gewoon via de coax kabel.

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn? En hoe serieus ik dit probleem moet nemen? M.a.w. is mijn tv kapot of ligt het aan de temperatuur, stof of verstoringen in de lucht o.i.d.?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Vreemd! Ik zou zeggen; inderdaad de omgeving; is het warm of koud in de kamer? Stoffig? Probeer anders de Bravia eens in een andere omgeving/kamer aan te sluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paw
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 10:19
Ik heb wel een redelijk aparte atmosfeer in huis; hoog plafond (4mtr) en de daarbij behorende luchtstromen en kou in de winter. Maar volgens mij is er niets veranderd in de atmosfeer in huis. Daarvoor (meer dan een jaar)nooit problemen gehad.

Maar goede tip, ik ga de tv wel eens aansluiten in mijn slaapkamer. Kijken of ik daar hetzelfde probleem tegenkom.

Stel, hij is stoffig aan de binnenkant... het is neem ik aan niet verstandig om hem zelf schoon te maken toch?