[iTunes] Applicaties en Boeken verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-08-2021
De IPAD ligt netjes ingepakt te wachten voor de kerst.

Inmiddels heb ik de laatste weken behoorlijk wat applicaties gekocht.
Vanochtend startte ik itunes op dat lukte eerst niet en hierna kreeg a.h.w een configuratie scherm van itunes.
De set up.

Ik kan nergens mijn applicaties meer vinden.
Zeg maar alles is leeg.

Er is niets gebeurd, wat kan ik doen ,of waar moet ik zoeken?

Hier word ik even stil van. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:14
Als het goed is, kun je als je bent ingelogd in de store, in het menu kiezen voor ophalen van downloads. Als het goed is moet Itunes dan alle gekochte spullen opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:08

Simkin

Bzzzzz

Ik vermoed dat je je iPad hebt gesynchroniseerd met een 2de iTunes installatie (vb 2de pc/laptop), daar waar Apple maar 1 gekoppelde iTunes bibliotheek toestaat. Dit houd eigenlijk in dat je je iPad apps maar met 1 computer mag beheren. Wil je de iPad syncen met een andere iTunes bibliotheek dat zal al je content die niet in die bibliotheek staat verwijderd worden. Maar wees gerust, gekochte applicaties zijn blijvend aan je account gekoppeld.

Om je applicaties terug te krijgen kan je ze via de App Store opnieuw 'kopen'. Zodra je betalingsverzoek wordt verwerkt geeft de winkel aan dat je de applicatie al een keer eerder hebt gekocht en vraagt die of je de app nogmaals wilt downloaden, dit moet je doen, hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht.

Mocht je echt heel veel applicaties missen. Je hebt 1malig (per account) de mogelijkheid om via de Apple service desk al je apps via iTunes binnen te hengelen.

Er bestaat nmw geen pagina waar je kan zien wat je allemaal hebt gekocht en je komt er pas achter of je een bepaalde app al gekocht hebt als je hem een 2de keer koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:12
Simkin schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:30:
Er bestaat nmw geen pagina waar je kan zien wat je allemaal hebt gekocht en je komt er pas achter of je een bepaalde app al gekocht hebt als je hem een 2de keer koopt.
Je krijgt per betaalde aankoop toch een kwitantie in je mailbox? Even je mail sorteren op de afzender of zoeken op een uniek iets in de mail (deel van je CC-nummer bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Alvast bedankt,

De IPAD is nog ingepakt, ik heb nog niets gesynchroniseerd.

Echter op C schijf van mijn laptop staat Previous iTunesLibraries en dan bijvoorbeeld
iTunes Library 2010-11-13.itl

Importeren van dat bestand lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
In je acount settings is een purchase history en daar staan dus al je aankopen.

Ik snap nog steeds niet waar mijn library is of hoe ik deze weer kan terugzetten.
Gisteren heb ik alleen disk docter gedraaid als dit het resultaat is dan ben ik niet blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:08

Simkin

Bzzzzz

Je hebt dus op je PC applicaties gekocht via iTunes en op dezelfde PCs zijn spontaan, zonder iets gedaan te hebben al je applicaties verdwenen uit je iTunes bibliotheek?
Wat je het beste kan doen is opnieuw inloggen in de iTunes store en de applicaties opnieuw kopen en downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Dat klopt echter sommige zijn in prijs veranderd.
Is dat een probleem?

[ Voor 77% gewijzigd door 21x2 op 22-12-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Gedaan maar nu snap ik het werkelijk niet meer.

Ik had een mapje Applicaties in het ITunes programma en dat is niet niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Werk je op een Mac of een PC? En een verse installatie van iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Ik werk op een laptop onder windows vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
In het mapje mobile applications staan mijn applicaties zie ik nu alleen niet in Itunes.

Geen book en geen applications optie

[ Voor 72% gewijzigd door 21x2 op 22-12-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Opgelost,

Hoe het mogelijk is weet ik niet,maar het was erg simpel.
Onder Bewerken en hierna voorkeuren ...Algemeen staan opties.

Boeken en Applicaties waren uitgevinkt waarom is mij een raadsel.
Dit is dan sinds de laatste update gebeurt.

Toch blij en meteen maar een back up gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Alsnog een titelfix van "Teleurstelling voor kerst .hulp graag" naar "[iTunes] Applicaties en Boeken verdwenen" zodat dit topic later wat makkelijker terug te vinden is :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nee joh, "teleurstelling" en "kerst" zijn toch de eerste tags die je gebruikt, als al je apps pleite zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Daedalus schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:44:
Alsnog een titelfix van "Teleurstelling voor kerst .hulp graag" naar "[iTunes] Applicaties en Boeken verdwenen" zodat dit topic later wat makkelijker terug te vinden is :)
Prima, ik kan er nu om lachen vanochtend niet.
Begrijpen doe ik het nog steeds niet. 8)7
Pagina: 1