Toon posts:

Turtle Beach Santa Cruz geluidskaart

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar deze kaart te koop is en heeft er iemand al ervaringen opgedaan met deze geluidskaart?
Ik heb al op internet gezocht maar ik kan geen zaak vinden die hem verkoopt.

Verwijderd

Moved naar Audio/Video.

Opletten waar je post aub!

Verwijderd

Topicstarter
Is deze kaart wel verkrijgbaar in Nederland?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 20:47
Ej,

ik heb zon kaart, maar dan niet van Turtle Beach, maar van VideoLogic, de Sonic Fury.

Die kaart is een samenwerking met Turtle Beach, en er staat zelf Santa Cruz op mijn kaart, dus ze zijn gewoon hetzelfde, alleen ander merkje :)

Die kun je bestellen bij www.alternate.nl

Ik heb zelf de retail versie, zit wat leuke software bij, verder een leuk kaartje..

Ik heb nu 2 kaarten in me pc, een andere van Turtle Beach, dus op dit moment gebruik ik de Sonic Fury niet zo veel meer..

Alleen voor koptelefoon geluid, werkt niet echt goed samen om er goed gebruik van te maken..

Nieuwe drivers zijn de 8e van maart uitgekomen, dus hopen dat dat ook iets beter is geworden..

Verwijderd

Topicstarter
Dus volgens jou is de Sonic Fury niet zo'n geweldige kaart, of ligt dat aan de drivers?
Welke kaart zou ik het beste kunnen kopen voor een 5.1 speaker set. Voornamelijk voor het gebruik met games.

:0

• Hoyden
KIjk,

het kaartje is heel goed qua opzet, alleen die drivers, tja, das nog niet echt...

HEt zou eax/a3d moeten zijn, maar de kans is groot dat die dat niet vaak pakt..

Toen ik die kaart kocht (inmiddels denk ik al 3-4 maand geleden) was er verder nog geen keus op 5.1 gebied.

Nu heb je ook de Soundblaster Live 5.1 retail, dat lijkt mij ook wel wat..

Kost iets van 200-225,-.

Ik heb voor mijn Videologic meer betaald..

Verwijderd

Topicstarter
Heb je de nieuwe drivers al geprobeerd? Wat zou een andere goede kaart zijn die eax/a3d ondersteund? De soundblaster kaarten ondersteunen alleen eax, maar a3d geeft toch de betere effecten.(zo is mij verteld)

• Hoyden
Ik zou het zo niet weten..

Wil je geen EAX, of liever A3D, ik denk dat je dan eens moet kijken naar Terratec ofzo (DMX ofzo toch?)

Die heeft d8 ik A3d..

Maar ja, om nu een kaart te kopen alleen gebaseerd op a3d, dat zou Ik niet doen..

a3d is niet zeker qua toekomst, ik denk dat eax beter ondersteunt word op dit moment en in de 'toekomst'..

Ik zou 'gewoon' de SB Live 5.1 kopen..

• Hoyden
Ik heb de nieuwe drivers wel al geinstalleerd, maar zoals ik al zei, gebruik ik de kaart nu niet goed (wil niet goed met die andere kaart erbij in..)

Dus ik kan je niet zeggen of dat beter is..

Lijkt me niet, want der stond nix bij info betreft eax of a3d, maar ja, t zou kunne dat het toch uitmaakt..

Verwijderd

Topicstarter
Ben je van plan de kaart wel te houden of ga je hem verkopen? Als je hem gaat verkopen wil ik hem misschien wel eens uitproberen.

PS: Het wordt weer een lekker weekend. Volgens mij zit jij ook voor de buis tijdens de formule 1!

• Hoyden
hehe,
offtopic:
ik heb een mini lan dit weekend.. Dus Formule 1 live word denk ik niet :)

Ik kijk normaal altijd LIVE, hoe laat het ook is, dit keer word het dus opnemen :(

Ik denk wel dat ik de kaart houd, is toch zonde om hem weg te doen..

Als ik strax een keer dvd veel ga gebruiken, dan word het interessanter.. Games met 5.1 ondersteuning zijn er (nog) te weinig..

misschien kun je meer info over de kaart vinden op www.soundsurge.com.
En dan ff zoeken op SonicFury of Santa Cruz, maar dat wist je zelf ook wel denk ik :)

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand intussen wel ervaringen met de nieuwe drivers voor deze geluidskaart? Zijn ze nu beter dan de vorige en is dit vooral in de ondersteuning van A3D en EAX in games te merken. Of is het nog steed shit?

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:10
Op zaterdag 24 maart 2001 01:42 schreef Shit_I_did_it_again het volgende:
Heeft er iemand intussen wel ervaringen met de nieuwe drivers voor deze geluidskaart? Zijn ze nu beter dan de vorige en is dit vooral in de ondersteuning van A3D en EAX in games te merken. Of is het nog steed shit?
Ik zou zeggen: installeer ze, en review ze hier! :Y)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
'k zou wel willen maar dat gaat niet!
Ik was van plan om de kaart te kopen totdat me verteld werd dat de ondersteuning van A3D en EAX in spellen niet erg goed was/is. Ik ben nu dus benieuwd of dit met de nieuwe drivers wel goed is. Dan ga ik hem alsnog kopen. Snappie

*D

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm niemand verder?
Pagina: 1