Toon posts:

Welke laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Maar ik weet niet zo goed welke ik het beste kan kopen.
Ik heb Max 1000 euro te besteden het liefst wat minder.
Ik zoek een laptop voor Core gaming maar ook voor School gebruik in verband met de opleiding die ik volgend jaar ga doen Applicatie Ontwikkelaar dus de software die ik daarvoor nodig heeft moet ook goed en snel kunnen runnen. Als iemand me kan helpen met wat ik het best kan kopen dan hoor ik het graag.

Greetings.

Verwijderd

Topicstarter
ik zat hierna te kijken: pricewatch: Asus N53JN-SX131V is dat wat?

Verwijderd

Topicstarter
en ook naar deze:P : pricewatch: Asus N53JQ-SZ191V

als iemand tips enzo heeft graag:)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Klik eens op het tabblad: Productreviews rechts van die url..

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
die is een beetje leeg bij die laatste:P

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik reageerde op de eerste ja, klopt. Maarja, je mag ook niet kicken binnen 24 uur he ;)

Maargoed, de eerste heeft die tab wel gevuld, en daar staat ook direct een link naar de BBG van deze maand, waarin 16 laptops onder de loep zijn genomen. Dat is dus al een prima start om je eens in te lezen.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Jha ik heb daar al flink in gelezen maar kwam laater dus deze nog tegen pricewatch: Asus N53JQ-SZ191V hij lijkt me hardstike goed maar ik kan er echt niet veel info over vinden de i7 proccesor lijkt me veel beter dan de meeste i5 in die mainstream laptop best to buy guide en voor de rest is die bijna het zelfde

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 21:55

D4NG3R

kiwi

:)

Samen met:
Best Buy Guide overzichtstopic

En gezien je eisen specifiek:
[NBBG Aanschaf] Gamenotebook oktober 2010

Losse aanschaftopics zijn al langere tijd niet meer toegestaan op Tweakers.net, zie zo:
Het algemeen beleid #topicplaatsen
Zoek eerst naar oplossingen voor je probleem met behulp van search-sites zoals Google, en kijk eerst of het probleem niet eerder op GoT is voorgekomen met behulp van onze search.
Door simpelweg te zoeken op "Laptop" en alleen het jaartal 2010 kom je op de 1e zoekpagina al uit op meerdere BBG's.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat deze man hierboven zegt. Dit topic gaat op slot omdat het in strijd is met het beleid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.