Ethernet poort in laptop vervangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365990

Topicstarter
Hallo,

Ik wilde net een internetkabel in mijn 1maand oude sony viao laptop stoppen, maar kreeg geen contact, en toen ik naar de internet/ethernet poort keek, zag ik dan 2 vd 8 pinnetjes helemaal verbogen waren, wat neem ik aan de oorzaak is dat ik met kabel geen internet krijg, alleen maar draadloos.

Nou is mijn vraag, is die poort snel door iemand/ een computerzaak te vervangen? Heb namelijk geen tijd om mijn laptop terug te steuren naar sony oid.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik denk dat je dan naar een officiele pc-zaak moet gaan die reparaties mogen verrichten zonder dat je je garantie verliest, maar ik zou er geen prive persoon aan laten sleutelen i.v.m. garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

WTF pinnetjes verbogen in de ethernetpoort? hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.

Doe eens een foto oid?

snelle fix is een USB ethernet adapter te kopen, weet nogeneens of dit onder garantie valt bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365990

Topicstarter
Anoniem: 63975 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:12:
WTF pinnetjes verbogen in de ethernetpoort? hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.

Doe eens een foto oid?

snelle fix is een USB ethernet adapter te kopen, weet nogeneens of dit onder garantie valt bij Sony.
Geen idee. Zoals gezegd mijn laptop is 1maand oud, en heb die poort nog nooit gebruikt...

USB ethernet adapter werkt gewoon even goed als de normale poort dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Anoniem: 365990 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:15:
[...]
USB ethernet adapter werkt gewoon even goed als de normale poort dus?
Ja

http://tweakers.net/price...eMGYw9_z6dN-MttcfozXYWmsX