Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tele2 modem leveringsproblemen

Pagina: 1
Acties:

• dartheide
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-11 14:53
Afgelopen vrijdag zou ik overgaan van 4 mb internet van tele2 naar 50 mb internet. Tele 2 heeft inderdaad netjes het signaal vrijdag omgezet.
Alleen vergetend dat je hier wel een ander modem voor nodig hebt. Moet je een 0900 nummer bellen om te melden dat je internet het niet meer doet. Wordt er doodleuk aan de andre kant gemeld dat ze dat weten omdat de modems niet op voorraad zijn.

Nou vraag ik je, welk bedrijf sluit zijn eigen klanten willens en wetens om naar een niet werkende internet verbinding, daar begrijp ik helemaal niets van.

Dinsdag nog een keer gebeld om te vragen of ze het modem al hebben opgestuurd. Na eerst 4!! keer te zijn weggedrukt door een callcenter medewerker kreeg ik nog steeds het zelfde antwoord dat de modems niet op voorraad zijn.
Ook kunnen (willen) ze de oude situatie niet herstellen.

Mijn conclusie is de klant staat niet centraal bij Tele2, en mijn opinie dit is kut!!!

h.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Leuk dat je even je hart wilt luchten maar waar wil je precies heen met dit topic? Tele2 staat bij mij ook niet zo goed bekend, your point being?