Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-10-2012
Hallo Mensen,

Ik heb een Iphone 4 (firmware 4.1 gejailbreakt en geunlockt) met vage problemen. Deze problemen begonnen na de volgende foutmelding:

''Dit accessoire is niet geoptimalisseerd voor deze iphone

U kunt onverwachte geluiden horen als gevolg van storingen in het mobiele signaal en de signaalsterkte kan minder zijn.''

Deze foutmelding krijg ik om de 10 minuten +\-

De problemen die voorkomen zijn:

- Het geluid werkt niet vanuit, de muziekspeler, ipod en youtube. Het geluid werkt wel bij het locken van de telefoon en bij het afgaan van de beltoon.
- Bij het uitzetten van de telefoon pakt hij moeilijk het netwerk weer op. Ik dacht dat het aan de simkaart lag, maar dit was niet zo omdat, ik heb 2 keer een nieuw simkaart in heb gedaan. Ook na het restarten van de telefoon krijg ik 3G internet na een half uur pas +\-

Deze iphone 4 is aangeschaft 25 augustus 2010 in Amerika. Kan ik misschien de iphone hier in nederland laten maken? Ik heb de aankoopbewijs nog...

Graag hoor ik wat van jullie.

Mvg,

Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Volgens mij heb je op elk Apple product minimaal een jaar garantie en kan je in elke Applestore ter wereld terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:33
Volgens mij niet, maar kan je niet gewoon een complete reinstall doen van het OS?

[ Voor 80% gewijzigd door Verderf op 22-12-2010 00:09 ]

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:47
Rijk Lemming schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:04:
Volgens mij heb je op elk Apple product minimaal een jaar garantie en kan je in elke Applestore ter wereld terecht.
dat klopt. ze hebben sinds een paar maanden dit versoepeld door idd bij elke applestore terecht te kunnen. Dacht dat er in amsterdam 1 geopend was?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Deze iPhone4 is jailbroken.. Ik denk dat ze eens hard gaan lachen als je er met het toestel in deze toestand aankomt.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
Bedankt dat iedereen tijd heeft om op deze topic te reageren...

is de enige apple store in Amsterdam?? geen Rotterdam? Ik kan dus niet naar ifactor?

Voordat ik naar de apple store ga, zet ik er natuurlijk gewoon ios 4.1 op zonder jailbreak en al.

Dat werkt toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-05 17:15

Garrett

Watercooler

Misschien is dat je probleem juist... een 'vervuild' OS... en misschien is het voorbij als je 4.1 zonder jailbreak draait...
Hoe dan ook, succes gewenst :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

michaelpm schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:58:
Bedankt dat iedereen tijd heeft om op deze topic te reageren...

is de enige apple store in Amsterdam?? geen Rotterdam? Ik kan dus niet naar ifactor?

Voordat ik naar de apple store ga, zet ik er natuurlijk gewoon ios 4.1 op zonder jailbreak en al.

Dat werkt toch wel?
Zou je dat niet eerst een proberen voordat je hem terug brengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:22
Er zijn geen Apple stores in Nederland. Je kan misschien contact opnemen met Van Leliveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
Ik kreeg ook de foutmelding zonder de jailbreak en de unloc uit te voeren.

Iemand anders misschien iedeeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
Wie is dat Van Leliveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

MarcoC schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:08:
Er zijn geen Apple stores in Nederland. Je kan misschien contact opnemen met Van Leliveld.
Wat zijn al die Apple winkels die je overal ziet dan? Of is dat op papier dan weer wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:35

job

Apple resellers.
De eerste applestore in NL moet nog geopend worden: http://www.iphoneclub.nl/...-nederlandse-apple-store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Om wat voor accessoire gaat het, dat lees ik niet terug?
Namelijk niet alle accessoires werken in combinatie met iedere iphone/iedere versie van iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

job schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:14:
Apple resellers.
De eerste applestore in NL moet nog geopend worden: http://www.iphoneclub.nl/...-nederlandse-apple-store/
:F

Een heel netwerk van winkels maar je kan nergens terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
addictive schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:16:
Om wat voor accessoire gaat het, dat lees ik niet terug?
Namelijk niet alle accessoires werken in combinatie met iedere iphone/iedere versie van iOS
Dat is het probleem juist, er is GEEN accessoire aangesloten. Ik vind het dus raar dat deze foutmelding word gegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Anoniem: 172410 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:12:
[...]

Wat zijn al die Apple winkels die je overal ziet dan? Of is dat op papier dan weer wat anders?
Is Aktie Sport van Adidas omdat ze Adidas verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32

Patriot

Fulltime #whatpulsert

MarcoC schreef op woensdag 22 december 2010 @ 02:53:
[...]
Lekkere vergelijking. Er zijn geen winkels die alleen maar Adidas verkopen en het logo van Adidas mogen gebruiken ter promotie. Daarentegen zijn er wel winkels die alleen maar Apple verkopen en het Apple-logo voeren. Dan is het niet zo gek dat je denkt dat die winkels van Apple zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarcoC schreef op woensdag 22 december 2010 @ 02:53:
Ik kan wel naar iedere Opel garage als er iets met mijn Opel is (en die garages zijn ook niet van Opel zelf) :)

Beter voeren we deze discussie verder niet hier, want dat loopt natuurlijk weer schreeuwend uit de hand.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 22-12-2010 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Voor zover ik er ervaring mee heb kun je wel naar een apple premium reseller, maar rekenen ze dan wel de verzendkosten. Je moet dan wel garantie hebben, maar daar heb je recht op. Als je hem echter bij de apple premium reseller gekocht hebt, dan hoef je geen verzendkosten te betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door Diablow op 22-12-2010 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Patriot schreef op woensdag 22 december 2010 @ 02:58:
[...]

Lekkere vergelijking. Er zijn geen winkels die alleen maar Adidas verkopen en het logo van Adidas mogen gebruiken ter promotie. Daarentegen zijn er wel winkels die alleen maar Apple verkopen en het Apple-logo voeren. Dan is het niet zo gek dat je denkt dat die winkels van Apple zijn.
Volgens mij voeren APR's het Apple-logo niet. Ik zie geen Apple logo in het logo van iFactors, iCentre of AMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Het lijkt er wel op, er hangt er in utrecht ook een bij de winkel.
Afbeeldingslocatie: http://www.a-mac.nl/amac/images/stories/Statische_content/Utrecht/thumbnails/thumb_a-mac_utrecht_apr.jpg
edit:

(Van de A-Mac site)
Niet ieder verkooppunt van Apple is geautoriseerd om reparaties uit te voeren aan uw Apple Macintosh of iPod. A-Mac is dat wel.

Dat betekent dat u bij ons terecht kunt voor al uw reparaties aan Apple producten. Zowel binnen als buiten de garantietermijn, al dan niet aangeschaft bij A-Mac. Onze gecertificeerde Apple engineers zorgen voor een vakkundige reparatie.

[ Voor 51% gewijzigd door Diablow op 22-12-2010 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 13:06

DexterDee

I doubt, therefore I might be

michaelpm schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:08:
Hallo Mensen,

Ik heb een Iphone 4 (firmware 4.1 gejailbreakt en geunlockt) met vage problemen.
Jailbreak snap ik, maar een unlock is er toch helemaal nog niet voor de iPhone 4 (baseband 2.10.04 / 3.10.01)? Wat voor tool heb je daar voor gebruikt?

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:42
michaelpm schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:26:
[...]

Dat is het probleem juist, er is GEEN accessoire aangesloten. Ik vind het dus raar dat deze foutmelding word gegeven..
Probeer eens of er een vuiltje of stof in je koptelefoonaansluiting zit... Als dat contact maakt moet die "accessoire" melding weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:34
Rogar schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:04:
[...]

Probeer eens of er een vuiltje of stof in je koptelefoonaansluiting zit... Als dat contact maakt moet die "accessoire" melding weg zijn.
Of in de aansluiting van je dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:06
DexterDee schreef op woensdag 22 december 2010 @ 03:20:
[...]

Jailbreak snap ik, maar een unlock is er toch helemaal nog niet voor de iPhone 4 (baseband 2.10.04 / 3.10.01)? Wat voor tool heb je daar voor gebruikt?
Ik draai zelf 4.1 met 01.59.00.

Als je nog een oudere iOS draait (of SHSH blobs nog hebt uiteraard) is het mogelijk om met behulp van TinyUmbrella de baseband te behouden. Op iPhoneclub staat wel een tutorial daarvoor.

[ Voor 23% gewijzigd door me_mrtn op 22-12-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 13:06

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Ja dat weet ik, maar mijn iPhone 4 kwam af fabriek met baseband 02.10.04 helaas. Ik wist niet dat er ook iPhone 4 toestellen waren met een oudere baseband. Enfin, nog een paar weekjes geduld hebben...

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro_x
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-05 09:00
Dus omdat je zelf hebt lopen rommelen heb je een klacht over je telefoon.

Ze worden steeds gekker 8)7

Tip: Installeer gewoon het normale 4.2, kijk of het probleem opgelost is en zo ja, dan weet je waar het aan ligt.

[ Voor 61% gewijzigd door Fusajiro_x op 22-12-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Fusajiro_x schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:46:
Dus omdat je zelf hebt lopen rommelen heb je een klacht over je telefoon.

Ze worden steeds gekker 8)7

Tip: Installeer gewoon het normale 4.2, kijk of het probleem opgelost is en zo ja, dan weet je waar het aan ligt.
he, annoying
michaelpm schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:08:
Ik kreeg ook de foutmelding zonder de jailbreak en de unloc uit te voeren.

Iemand anders misschien iedeeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

In eindhoven hebben ze toch ook een applestore? En in verband met die problemen, restore hem even, update naar 4.2 ofzo en kijk of het nog steeds voor komt, dan kan je alsnog proberen opnieuw te jailbreaken.
Jailbreak snap ik, maar een unlock is er toch helemaal nog niet voor de iPhone 4 (baseband 2.10.04 / 3.10.01)? Wat voor tool heb je daar voor
En hier ben ik ook nieuwsgierig naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro_x
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-05 09:00
Ik heb er genoeg voorbij zien komen en dat zeggen ze allemaal.

Mocht ik het fout hebben, een eventuele telefoon die met bluetooth aan bij de buren ligt kan deze melding soms al veroorzaken.

[ Voor 23% gewijzigd door Fusajiro_x op 22-12-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
Ik heb het probleem zowel met een jailbreak erop 4.1 en zonder een jailbreak.
Ik zal dan wel even bij van lelivelveld langs gaan om het te laten repareren. Ik heb het particulier gekocht, kan ik het dan wel nog laten maken (binnen garantie)? Of moet ik het op mijn naam zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
Je iPhone heeft waarschijnlijk een defect aan de 30 pins dock connector. Softwarefouten kun je bijna zo goed als uitsluiten als je je iPhone hebt hersteld naar een originele firmware zonder enige vorm van hacks (JB/unlock).

Daarentegen heb je geen garantie op een iPhone bij een willekeurige APR. APR's kunnen namelijk geen garantie verlenen op iedere iPhone. Alle overige Apple producten worden wel ondersteunt bij een APR. Dit, vanwege het feit dat iPhones niet zomaar gerepareerd kunnen worden bij een APR vanwege de kleine onderdelen. Voor zover ik weet worden de meeste iPhones onder garantie meestal doorgestuurd naar Solidvision (officiele reparateur voor alle Apple iPhones in NL) Je zou terug kunnen gaan naar het originele aankooppunt. (Je hebt recht op 1 jaar hardware matige ondersteuning op je iPhone, maar die is eigenlijk al vervallen zodra je hebt lopen spelen met jailbreaks en unlocks ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
Ik heb precies hetzelfde als TS!

Alleen heb ik die van mij niet gejailbreaked/unlocked of wat dan ook (heb hem pas een maand of wat).
De melding is spontaan van de ene op de andere dag begonnen zonder iets te hebben aangepast (ook geen software update). Heb al een restore gedaan maar nadat alles was ge-reset (voor het terugzetten) kreeg ik al meteen een melding dus software matig kan het eigenlijk niet zijn.

Er zijn meerdere mensen die er last van hebben: http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=11752850 het blijkt dus inderdaad iets te zijn met de 30pin connector, bij sommige is het probleem al verholpen nadat de connector goed is schoongemaakt met een tandenborstel.

Bij mij zie je alleen ook in de 30pin connector dat een data-pin verbogen is (de een na laatste, dat is of een GND of een FireWire pin). Dit komt doordat de usb-connector dat pinnetje weg heeft geduwd, ik neem aan dat dit garantie is toch? (ik heb zo'n idee dat T-mobile mij hier mee gaan naaien en zegt dat het 'gebruikers schade is' ofzo... :/ )

Maar eigenlijk zou dit niet eens het oorspronkelijke probleem moeten veroorzaken, omdat pin 21 en 22 (volgens mij) de 'accessoires pin' zijn, hier zie je ook geen vuil op ofzo.

BramBoterham

Pagina: 1