Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke Midtower kan ook prima platliggen?

Pagina: 1
Acties:

• Touwkop
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-08 23:49
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om eerdaags een nieuwe behuizing te kopen, maar mijn (open) meubelruimte waar de PC-behuizing in moet komen te staan is beperkt. Ik kan in de hoogte niet meer kwijt dan 40 cm. Overige maten is geen issue. Gezien mijn wensen (4x hdd, HD 6850, Scythe Mugen) kan ik goed uit te voeten met een doorsnee midtower, maar deze zijn allen een paar centimeters te hoog.

Jaren geleden heb ik ooit eens een PC gehad (Dell of een Compaq) en deze kast kon zoveel staan als plat liggen, want de rechter zijkant had ook rubberen voetjes. Zo'n soort behuizing zou de oplossing van het mijn probleem zijn, maar vreemd genoeg kan ik bij op internet niets vinden wat hier aan voldoet. Men houdt schijnbaar van drives stapelen :9 Wie heeft nog tips of kent behuizingen die degelijk genoeg zijn waar ik zelf wat rubberen voetjes op de rechter zijkant kan lijmen, zodat ik als ware een desktop variant van midtower maak?

Meten = Weten = Denken = Doen

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:44

InFamous

excommunicado

pricewatch: Silverstone LC10-E is dit niet een idee waarschijnlijk mooier als een liggende tower. ja kan er 7 schijven in kwijt en die 6850 moet ook wel passen

hier een review van toms hardware
http://www.tomshardware.c...assis-theater,2412-4.html

[ Voor 17% gewijzigd door InFamous op 21-12-2010 22:44 ]

Formerly known as Ragdoll

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wellicht een NZXT duet? Geschikt voor desktop en tower plaatsing.

Afbeeldingslocatie: http://techgage.com/reviews/nzxt/duet/nzxt_duet_01.jpg

Als je wat meer te besteden hebt zou je eens bij Lian-Li kunnen kijken, volgens mij hebben die in alle vormen en maten wel iets.

Edit: nadere inspectie leert dat je wel even moet zoeken voor de NZXT, lijkt een beetje gevalletje EOL helaas. Heb hem een/anderhalf jaar geleden ook overwogen.

[ Voor 23% gewijzigd door SqnLdr op 21-12-2010 23:00 ]

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:33
Red Planet Trading verkoopt onderdelen voor Dell pc's, oa. losse cases.

Misschien dat daar wat tussen zit waar je spullen in passen?

http://www.redplanettrading.com/home.php

• Touwkop
InFamous schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:42:
pricewatch: Silverstone LC10-E is dit niet een idee waarschijnlijk mooier als een liggende tower. ja kan er 7 schijven in kwijt en die 6850 moet ook wel passen

hier een review van toms hardware
http://www.tomshardware.c...assis-theater,2412-4.html
Nou, dit lijkt idd op de behuizing waar ik naar zocht! _/-\o_ De prijs is ook te doen.

Zal eens gaan uitzoeken of ik de beoogde spullen erin krijg. De koeler is nogal ruim bemeten, maar anders nemen we maar een andere koeler.

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-11 20:53

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Als ik zo kijk naar de dimensies van de koeler en de kast moet het wel gaan lukken ;)

Mugen 2:
Combined Dimensions:
130 x 100 x 158 mm / 5.12 x 3.94 x 6.22 in
Silverstone LC10-E:
430mm(W) x 170.2mm(H) x 425.5mm(D)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• Touwkop
Nou de koeler gaat niet passen. Ik las ergens dat ik je 100-110 mm ruimte hebt i.v.m. een "dwarsbalk" in de kast en de hoogte van de Mugen is helaas 158 mm. Cooler Master Vortex Plus moet nu de klus gaan klaren, want deze blijft hier ruim onder de 100mm.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:44

InFamous

excommunicado

you're welcome

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1