"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=9794
snelheden:komende week:566+600 eind april 633 +667
dichtheid in micron:0.18
prijs: yet unknown
busspeed:66 Mhz
cache 2*16kb Level 1 en 128 kb Level2
allemaal socket
verkrijgbaarheid: nog niet duidelijk
moederborden: Waarschijnlijk alle borden waar ook een coppermine op past, misschien een nieuwe bios nodig.
snelheden:komende week:566+600 eind april 633 +667
dichtheid in micron:0.18
prijs: yet unknown
busspeed:66 Mhz
cache 2*16kb Level 1 en 128 kb Level2
allemaal socket
verkrijgbaarheid: nog niet duidelijk
moederborden: Waarschijnlijk alle borden waar ook een coppermine op past, misschien een nieuwe bios nodig.
Dat schiet lekker op... echt een revolutie of zo.
Dan is dus alleen de core veranderd?
Voor mij geen Celeron (meer).
Dan is dus alleen de core veranderd?
Voor mij geen Celeron (meer).
Verwijderd
En je bent een ding vergeten ze krijgen ook SSE instructie net als zijn grote broer de pentium3e
HAie
HAie
Verwijderd
Bij Anandtech hebben ze een review staan. Ben ik nu aan het lezen. http://www.anandtech.com
Intel heeft nogal problemen met het maken van de P3 coppermine, en wel met het cache geheugen. Er zit normaal op die dingen 256 kb cache. Als zo'n ding niet goed werkt, disabelen ze gewoon 128 k zodat je nog 128 k over houdt, en dan heb je...de nieuwe celeron.
Volgens mij wordt het dus best wel een heel leuk ding. Maar ik lees net op tweakers.net een review dat ze niet erg goed overklokbaar zijn, daar hoopte ik eigenlijk nogal op, aangezien er dus een vette p3 core in zit. Maargoed, misschien als ze in grote getale verkrijgbaar zijn in de winkel, dat er dan een goede week (van productie, duhh)komt die allemaal goed overklokbaar zijn....let's hope that.
Volgens mij wordt het dus best wel een heel leuk ding. Maar ik lees net op tweakers.net een review dat ze niet erg goed overklokbaar zijn, daar hoopte ik eigenlijk nogal op, aangezien er dus een vette p3 core in zit. Maargoed, misschien als ze in grote getale verkrijgbaar zijn in de winkel, dat er dan een goede week (van productie, duhh)komt die allemaal goed overklokbaar zijn....let's hope that.
Verwijderd
Argh 
Ik had al een leuk ideetje om een BP6 met 2 van die nieuwe Celly's 2 erop te gooien en dan met een FSB van 100Mhz, maar die droom wordt voorlopig toch even flink in diggelen gegooid zeg
Of is er iets wat ik over het hoofd heb gezien?
Ik had al een leuk ideetje om een BP6 met 2 van die nieuwe Celly's 2 erop te gooien en dan met een FSB van 100Mhz, maar die droom wordt voorlopig toch even flink in diggelen gegooid zeg
Of is er iets wat ik over het hoofd heb gezien?
Verwijderd
In een van de reacties op de post bij tweakers stond dat ie ook op een LX werkt.
Zou die dan ook op een Asus P2L97 werken?
In het boekje staat namelijk dat ie 233 tot 333 Mhz procs ondersteund. Maakt da wa uit??
Zou die dan ook op een Asus P2L97 werken?
In het boekje staat namelijk dat ie 233 tot 333 Mhz procs ondersteund. Maakt da wa uit??
Verwijderd
WTF?? wie gooit er nu nog CELERON 2's op zijn BP'6
DIE IS ECHT ZIEK..
er kunnen ook COPERMINES OP HOOR !!!!!!
(ff FC-PPGA to PPGA adaptortjes kopen.. je hoeft je bios volgens mij niet eens te flashen)
(check http://www.bp6.com )
DIE IS ECHT ZIEK..
er kunnen ook COPERMINES OP HOOR !!!!!!
(ff FC-PPGA to PPGA adaptortjes kopen.. je hoeft je bios volgens mij niet eens te flashen)
(check http://www.bp6.com )
Verwijderd
Niet omdat ik ziek ben, maar omdat ik iets meer verwachtte van die Celeron2.
Zit niet zo te blaten man ;P
Zit niet zo te blaten man ;P
Verwijderd
ik was ff in een lollige bui hoor... nee man.. Celeron 2's zijn in ieder geval een stuk goedkoper als die Coppermine's dus ik denk dat ik ook weer voor de celerons ga hoor... maargoed
martijn: ik HAD het gelezen.. dus hier ff een stukkie:
)
martijn: ik HAD het gelezen.. dus hier ff een stukkie:
waarom zeg jij dat het niet kan dan ??? (heb ik iets gemist ???Based on the information I have been given, the new core stepping (cB0) of the PIII FC-PGA copermines will have SMP support. Speeds range from 500 MHz-866 MHz - using the 100/133 MHz FSB. There is a 1 GHz FC-PGA listed in the Intel spec sheet, but does not have SMP support.
Pagina: 1