Begrijp niets van COD Black ops

Pagina: 1
Acties:
  • 1.391 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles geprobeerd volgens mij, maar kom niet verder. Mijn spel heeft geen gebruiksaanwijzing en ik speel COD voor het eerst.

Ik begrijp niet hoe:
- ik kan zien hoeveel lethals ik nog heb;
- hoeveel tacticals, wat voor tacticals dat zijn en wat ze doen;
- hoeveel granaten ik nog in mijn geweer heb.

Ik google op "COD hud lethals tacticals" en vergelijkbare dingen, maar ik ben blijkbaar de enige die niet weet hoe dit werkt. Er komt vast iemand die zegt "je had dat moeten googelen" en dan hartelijk dank, maar ik kom er echt niet uit en de lol gaat er een beetje af zo.

Dank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, single of multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Single. Multiplayer vind ik zat uitleg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ben je nu serieus?

In dat geval: alles staat rechtsonderin je HUD. Alls je iets gooit, zie je het getal vanzelf afnemen. Valt weinig aan te snappen.

Je topictitel is wel een beetje overdreven, aangezien je vraag alleen maar over de HUD gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rechts onderaan, heb je een soort van circle in je HUD (je compas).

per default heb je daar een 5 en een 6 staan, indien je een tube of masterkey hebt, word daar de resterende munitie aan gegeven.

Verder onder die circle, staat ook je aantal resterende granaten vermeld, links daarvan vind je de tacticals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Hier staat alles wat je over Black Ops te weten kunt komen. Het is wel in het Engels.

http://dl.dropbox.com/u/4...ck.Ops.Strategy.Guide.pdf
(doel opslaan als, anders moet hij een tijd laden)

Succes ermee!

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij staat een soort compas, met links een vak met het nummer 12. Het aantal explosieve pijlen op die kruisboog. Links daarvan staat het aantal kogels dat ik nog heb, en links daarvan het aantal in het huidige magazijn. Daaronder staan twee piepkleine plaatjes, links een buisje van de tacticals, rechts een granaatje van de lethals. That's it. Geen cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:35
Dan heb je er van beide 1, je nades en tacticals staan geen aantallen bij. Maar wanneer je dus 5 nades hebt, staan er ook echt vijf nades.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nope. Echt niet. Echt echt echt niet. Ook als ik er vijf heb, staat er niets bij. Kan er niets meer van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:35
screenshotje?

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-sk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 17:58
Post anders eens een screenshot, voor als er iets mis is met je HUD oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik willen doen, maar ik speel het op Xbox 360. Staat los van de laptop, ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Je weet hoe je moet schieten? Je weet hoe je granaten moet gooien? Dan weet je genoeg om COD:BO uit te kunnen spelen!

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Je zal het niet geloven, maar op de officiele black ops website staat een knopje getiteld support.
Klik daar op en je vind de game manuals.
Kies je platform en je vindt dit:
http://cdn2.callofduty.co...df/COD_360_OMAN_US_v2.pdf

Stukje naar beneden scrollen en daar staat precies uitgelegd waar wat voor dient in je HUD.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:37

d_star

Maharadja of the Year :-/

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:05:
Zou ik willen doen, maar ik speel het op Xbox 360. Staat los van de laptop, ook.
OK, dit kan een long shot zijn hoor: maar heb je de TV waarop je dit speelt wel op de juiste beeldinstelling staan?

Mijn TV heeft namelijk een optie waarmee de beeldratio on-the-fly wordt veranderd, en daarbij valt bij een normaal TV-programma weleens de ondertiteling weg.

Als je beeldratio is veranderd tijdens het spelen, kan het zijn dat je die indicators niet meer ziet die je bedoelde.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

d_star schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:04:
[...]

OK, dit kan een long shot zijn hoor: maar heb je de TV waarop je dit speelt wel op de juiste beeldinstelling staan?

Mijn TV heeft namelijk een optie waarmee de beeldratio on-the-fly wordt veranderd, en daarbij valt bij een normaal TV-programma weleens de ondertiteling weg.

Als je beeldratio is veranderd tijdens het spelen, kan het zijn dat je die indicators niet meer ziet die je bedoelde.
imho is er niks mis met zijn beeld, hij zegt dat er wel wat te zien is maar geen cijfers. Dat hoort volgens mij ook zo. Verder is dat imho ook helemaal niet nodig in de SP, je hebt toch altijd genoeg van die troep en het is niet dermate moeilijk dat je daar echt op hoeft te letten :P
Ik zie in mijn review ook geen enkele indicatie van hoeveel van dit en dat, met reload kan je dat wel zien geloof ik.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-12-2010 11:15 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:05:
Als het niet aan je tv-instellingen ligt; maak even een foto! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
Volgens mij staat er niks in je HUD als je op veteran speelt totdat je daadwerkelijk een granaat gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Excelb-boy schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:43:
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
Volgens mij staat er niks in je HUD als je op veteran speelt totdat je daadwerkelijk een granaat gooit.
dat zou ook nog wel eens kunnen, mijn screens zijn ook van veteran :o

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Oplossing: Verbrand de CD en speel games die zijn geld waard zijn.

CoD is gwn een cheatplace

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pykow schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:21:
Oplossing: Verbrand de CD en speel games die zijn geld waard zijn.

CoD is gwn een cheatplace
Ook op de xbox? Lekker nuttige bijdrage...

[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 22-12-2010 12:28 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Is dit een duidelijke dinsdagavondtroll, of snap je er echt geen bal van :? :X

In ieder geval: Je hebt genoeg antwoorden gehad. Misschien is het de volgende keer handig om het ook echt te proberen voordat je gaat googlen en om antwoorden vraagt op GoT. En als je dat al doet... Spielerij - Problemen & Vragen is er voor de problemen/vragen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.