Games spelen en zweten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.782 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 09:20
Ik word helemaal leip van mijn muismat. Als ik een beetje heftig aan het spelen ben dan krijg ik zweethanden waardoor mijn muismat vochtig wordt en waardoor dus mijn muis niet meer goed rolt en ik overhoop geknald wordt. :(

Hebben meer mensen heir last van en hoe heb je het opgelost (zonder met een bak magnesium naast je peecee te gaan zitten :P ). Heb je daar speciale muismatten voor ofzow :?

PSN: mug_8pm

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Flink afvegen aan je broek.. ik heb het nogal eens met Falcon 4.0 als we online vliegen..... :)

Als je niet zweet, dan werk je niet........en werk je niet, dan is er niets aan. Niets heerlijkers dan met een aantal Su-27's te dogfighten! :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
ik heb er echt nooit last van gehad.....

ik denk dat je het tegen kan gaan om het wat koel te houden binnen. hoe warmer het binnen is des te eerder ga je natuurlijk zweten.

en gewoon steeds je handen afwegen ofzo :?

:)

Verwijderd

Ik heb ook wel een zwetende handen maar ik heb er nooit last van
Ik maak gebruik van een muis mat met stof er op die wordt niet glad als hij een beetje nat wordt je kunt ze voor een paar gulden bij v&d krijgen

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmm heb nu tijdelijk een muismat van kikern (ofzo) werkt perfect, strask met me nieuwe bureau geen muismat nodig, want dan is me bureau me muismat (optical is goed) heb nu een bureau van ongelakt hout, dus dat schuift niet echt lekker

meestal veeg ik me handen gewoon vaak af aan me broek, maar ik zweet niet zo snel aan me handen, alleen als het echt extreem wordt, zoals Colonial Marine in AVP :D of idd een flinke dogfight tegen een Havoc of hind, maar dan gebruik ik me muis niet :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Wirf
  • Laatst online: 13-02 15:44
hmmm... ik krijg het altijd ontzettend koud als ik game.. is ook vervelend, van al dat klappertanden ga je nou niet echt beter gamen

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Inderdaad, dat heb ik ook, m'n hand waar ik mee game wordt altijd ijskoud

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01 19:50
Koude handen krijg je omdat er geen bloed meer in je hand kan komen! De aders in je arm worden namelijk afgeknepen. Til af en toe je arm op (als je dood bent) en er kan weer bloed naar je hand stromen en je hebt geen koude handen meer :P

• FragNeck
  • Laatst online: 11-02 14:01
koop een 'stoffe' muismat... eentje zonder plastic laagje... alleen wordt deze na een paar weken zwart van het ingetrokken vocht van je handpalm.... althans, da's mijn ervaring... :D

{correctie) Pols ipv handpalm...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Haal gewoon een koeler voor een cpu en bouw die in in je muis. ben je je zweethanden zekers kwijt.:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Ach, ik heb net met KoF een Q3CTF cupwar tegen Duitsers nipt verloren :(:'(|:(
Me pa vroeg of alles wel een beetje 'lukte', want ik was een beetje 't hele huis bij elkaar aan 't schelden >:):7

• Epitome
Ja, erg he! Ik ga ook steeds harder schelden en schreeuwen als ik Quake 3 zit te spelen...
Vooral als teammates veel fouten maken als bijvoorbeeld friendly fire aanstaat en continue hun eigen teammates per ongeluk raken met rockets. Of nog erger de eigen flagcarrier kapot schieten waardoor de tegenpartij kan cappen! :(

G$DV%R&#*#MM*#^#%E! |:(

P.S. Laat staan als je tegen Duitsers speelt die de Engelse taal niet gebruiken. >:)

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Hehe:p

Na een beetje Grand Prix Legends-race van zo'n 3 kwartier + half uur qualificatie kan je hier ook inderdaad de deo-bus laten aanrukken;)

Heusinkveld Engineering

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
is het niet makkelijker om games te spelen met een trackball??
ik vind met een muis moet zoveel heen en weer bewegen.
geen last van zweethanden *D

iRacing Profiel

• Wirf
Op Thursday 15 March 2001 13:18 schreef Epitome het volgende:
Koude handen krijg je omdat er geen bloed meer in je hand kan komen! De aders in je arm worden namelijk afgeknepen. Til af en toe je arm op (als je dood bent) en er kan weer bloed naar je hand stromen en je hebt geen koude handen meer :P
ik heb ook geen koude handen, ik heb het gewoon zelf koud, alsof ik net 3 uur in mn boxershort buiten heb gestaan :)

misschien is mn lichaam te bang om nog te denken aan warmte genereren :+

• Wirf
Op Friday 16 March 2001 07:48 schreef -whodini- het volgende:
is het niet makkelijker om games te spelen met een trackball??
ik vind met een muis moet zoveel heen en weer bewegen.
geen last van zweethanden *D
Persoonlijk vind ik een trackball te sloom en onnauwkeurig voor spellen (ik heb een poos een Logitech Marble FX gehad)

maar als jij het wel fijn vind.. ga je gang hoor...

Verwijderd

hebben ze deo voor uitgevonden...

• Macaco
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik weet precies wat je bedoelt,ik heb er nl ook wel eens last van. Wat ik dan doe is het volgende.Ik trek een binnen handschoen aan.
Dat zijn witte handschoentjes die je normaal onder je werk handschoenen aan trekt.Ze zijn van katoen dus je hebt geen last meer van dat het stroef gaat,en je muismat kleddernat wordt.

suc6

• Epitome
Op Friday 16 March 2001 12:27 schreef NEWBIE het volgende:
Ik weet precies wat je bedoelt,ik heb er nl ook wel eens last van. Wat ik dan doe is het volgende.Ik trek een binnen handschoen aan.
Dat zijn witte handschoentjes die je normaal onder je werk handschoenen aan trekt.Ze zijn van katoen dus je hebt geen last meer van dat het stroef gaat,en je muismat kleddernat wordt.

suc6
Dan kan je ook gewoon een sok gebruiken dat is goedkoper :P

• Macaco
  • Laatst online: 09-03-2022
Dan kan je ook gewoon een sok gebruiken dat is goedkoper
Maar dan mot je geen zweet sokken gebruiken he :)

Iedergeval die binnen handschoentjes kosten echt geen drol.
Pagina: 1