Want die conclusie
trek jij uit...

Het is niet onmogelijk dat 't FormDocs is, maar je conclusie is IMHO nog wat voorbarig. Pas als we de eerste paar tiental bytes van zo'n bestand hebben gezien (neem er een
hexeditor bij) dan kunnen we iets zinnigs zeggen. Tot die tijd is 't koffiedik kijken. Een bestandsextensie (en zeker een generieke als .bin) zegt feitelijk helemaal niks. Voor 'tzelfde geld is 't een MSAccess DB of een SQL Express, DBase III, Filemaker of whatever wat gerenamed is naar .bin onder 't motto: (worthless) security by obscurity.
Daarbij vind ik op fileext.com vaak veel minder relevante info dan op
wotsit.org.
Geen tijd? Of geen zin? Of "het mag niet / we kregen niet het antwoord dat we wilden horen, maar we gaan 't lekker zelf uitvogelen"? Of...
Want ondanks dat dit soort afdelingen best druk kan zijn kan ik me niet voorstellen dat ze niet even kunnen reply-en met "<programmanaam>". Dat is waarschijnlijk minder typewerk dan "Geen tijd, sorry".
Zoals? Het is allemaal mumbo-jumbo? Of zie je structuren erin terug?
Dus zie je:
`pRAC-‰9‰_SwRt?;14aƒŽW$JN‘E•š+.M9!w~J(ucŒ*:‹+.+FC@]<+ScYy=zE:TvkšWA&o—k™?Œ=&_B&8VY97VY`R c!DyS y8e/™U.y\=NG"‘ 7_+ 7-+$7.L}DKIY/.H8fVJ/
Of zie je:
þ
0i! !içÃ//
(€@ÿPRIMARYÿInnoDBp8P8) test@!ÿtestÿ
Get my drift?
Verder:
Waar hoort mijn topic?
Ik zie niet wat dit met SEA te maken heeft; noch waar ik dit überhaupt in de Devschuur zou moeten laten. Ik zet 't even in PRG neer maar verwacht (zeker als er verder geen relevante(!) informatie komt) dat 't topic ook daar geen lang leven beschoren is.
[
Voor 96% gewijzigd door
RobIII op 21-12-2010 20:51
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij