Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nu ik mijn BlackBerry als hoofdtoestel ga gebruiken wil ik natuurlijk kunnen synchroniseren tussen mijn computers (Windows XP) met Outlook 2007 en mijn BlackBerry. Helaas krijg ik steeds een foutmelding bij het synchroniseren.

Door de afzondelijke dingen apart te proberen (agenda, contactpersonen, memopad en taken) heb ik geconstateerd dat het probleem alleen voorkomt bij contacten.

Als ik wil synchroniseren krijg ik de melding: Intellisync - 0x8386000b

En het synchroniseren gaat niet verder. Als ik wil synchroniseren met iTunes gaat alles goed.
Op internet kan ik geen oplossing vinden, hopelijk zijn de tweakers vindingrijker! :)

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/k2mxj9.jpg

• lexeflex
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-11 23:23
Ik heb even lopen zoeken naar fouten met Intellisync,
misschien kan je hier wat mee :)
http://www.blackberry.com...ype=kc&externalId=KB11366

succes!

• hemiparo
  • Niet online
Even deze oude een schop geven, hopelijk kan ik alsnog een oplossing krijgen want nee, het probleem is nog niet opgelost.

Ondertussen heb ik de pagina's bekeken en de oplossingen uitgevoerd.
Er zijn geen items meer met lege velden (al neem ik aan dat ik OF een voornaam/achternaam moet doen OF een bedrijfsnaam? - beiden is toch niet nodig?).
De database is verwijderd en opnieuw aangemaakt en toch werkt het nog steeds niet (overigens dezelfde foutmelding, dat is dan weer wel consequent).

Synchroniseren met kalender, memo en taken gaat wel maar de contactpersonen doen het nog steeds niet. Erg irritant: bij de iPhone gaat het zonder problemen terwijl ik met de BlackBerry (wat hier juist HET toestel voor moet zijn?) gaat het niet. Wat kan ik nog doen?

• hemiparo
  • Niet online
En nog even de hele BlackBerry gewist en geprobeerd te synchroniseren met Outlook... en weer dezelfde foutmelding... wordt een beetje wanhopig nu...