Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PW] Vreemde x verdeling grafie

Pagina: 1
Acties:

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-11 14:48

GieltjE

Niks te zien...

Topicstarter
Af en toe vind ik vreemde verdelingen van tijd in de pricewatch grafieken, zoals vandaag bij OCZ Titanium DDR3 PC3-12800 Low Voltage Dual Channel

Afbeeldingslocatie: http://hazelhof.nl/t.net/Grafiek.png

Het product is inderdaad pas 4 maanden genoteerd, maar een verdeling van 1 stap maand -> 1 stap niks -> 1 stap maand -> 1 stap niks leest niet heel erg prettig.

Hell / 0

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er gebeurt, uiteraard, niet 1 stap niks. Maar bij de eerste staat dan bijv 1 oktober en bij de 2e 14 oktober, wat beide in deze korte notatie als okt-10 wordt getoond.
't Zou bij korte bereiken inderdaad mooier kunnen door ook het dagnummer er nog voor te zetten.

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:11
Lijkt me een brilprobleem van *Gieltje. ;) Het is duidelijk dat er tijdens de oktober periode diverse ups-en-downs in het prijsniveau zitten.
Op zich wel eens met ACM, de x-as labels lezen een beetje raar. sep | okt | okt | nov | nov | dec | dec

Wat misschien mooier is dan 1-okt-10 en 14-okt-10 is een ruimere verdeling. Dat kan toch ook?
Gewoon de 1-maand-jaar laten staan, maar de 14-maand-jaar weghalen.

[ Voor 1% gewijzigd door Barleone op 22-12-2010 11:48 . Reden: smiley toegevoegd ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-11 14:48

GieltjE

Niks te zien...

Topicstarter
Barleone schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:19:
Lijkt me een brilprobleem van *Gieltje. Het is duidelijk dat er tijdens de oktober periode diverse ups-en-downs in het prijsniveau zitten.
Op zich wel eens met ACM, de x-as labels lezen een beetje raar. sep | okt | okt | nov | nov | dec | dec

Wat misschien mooier is dan 1-okt-10 en 14-okt-10 is een ruimere verdeling. Dat kan toch ook?
Gewoon de 1-maand-jaar laten staan, maar de 14-maand-jaar weghalen.
Dat snap ik ook wel :/ denk alleen dat het wat mooier zou zijn als er wat andere waarden gekozen worden.

Hell / 0