Toetsenbord letters 'asdfjkl' werken niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik heb een logitech ultrax premium tobo en ineens werken die toetsen niet meer. er zit geen vuil onder, restarten, safe mode en driver herinstalleren al geprobeerd, iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11-2024

EoG

BOFH

USB kabeltje er opnieuw ingeprikt? Ander poortje geprobeerd? Buiten Windows geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-05 16:06

Mavamaarten

Omdat het kan!

Probeer eens een Linux Live CD, en als hij dan wel werkt... dan heb je een virus.
Is zelfs niet zo moeilijk te maken, gewoon een programma dat deze keys als hotkey registreert is al genoeg...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 11:02
offtopic:
Hoe kan je dit topic dan starten als je die niet in kan drukken :+?

Ouch, ziet eruit als blokken die niet pakken, dus zou het je controllertje op het ToBo moeten zijn. Even in en uitprikken en bidden dat het werkt, anders kijken of je nog garantie hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
virtual keyboard alleen is dit retetraag. usb er in en uitgedaan ja en andere poort geprobeert. heb gegoogled en ik ben niet de enige. oplossing en oorzaak echter onbekend. ga nu virusscannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-05 16:06

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hmmmm.... Zeer vreemd. Probeer je ook eens een Linux Live CD'tje ? (Gewone Ubuntu disc doet dat ook)
Ben eens benieuwd of dit nu aan je Windows ligt of aan je keyboard...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
Als het wel werkt met een virtual keyboard lijken hotkeys me niet het probleem (anders deden die daar ook niets).
Oftwel waarschijnlijk is je keyboard kaput :)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
virtual keyboard is met muis, ook mijn 1 2 3 toetsen rechtsonder werken niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
Ik heb vanwege dat probleem al 2x een G11 moeten binnenbrengen bij de Media Markt. Daar kreeg ik de laatste keer te horen dat het een bekend probleem was, en ze niet wisten hoe het op te lossen, ook Logitech niet.

Gewoon binnenleveren waar je hem gekocht hebt, als hij nog onder garantie is, Logitech doet alles behalve moeilijk daarover.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Even het telefoonnummer opzoeken op de site van Logitech en dan contact met hun opnemen wanneer je nog garantie hebt en dan heb je binnen pak weg 3 dagen een nieuwe in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Ik heb het toetsenbord bij 2 andere computers geprobeerd en daar precies hetzelfde. Gezien er van het ene op het andere moment een aantal toetsen niet meer werken en het toetsen zijn die bij een hoop andere gebruikers ook ineens niet meer werken MOET het een hardwarematig probleem zijn. Ook bij Dell toetsenborden komt dit probleem voor en dat maakt het des te vreemder...

Het toetsenbord is nu meer dan 2 jaar oud dus ik weet niet of het nog onder de garantie valt maar ik heb nu contact opgenomen met 4launch waar ik het destijds heb gekocht. Eens zien wat die zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Blue_Fear op 22-12-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:20

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Blue_Fear schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:13:
Ik heb het toetsenbord bij 2 andere computers geprobeerd en daar precies hetzelfde. Gezien er van het ene op het andere moment een aantal toetsen niet meer werken en het toetsen zijn die bij een hoop andere gebruikers ook ineens niet meer werken MOET het een hardwarematig probleem zijn.
Helemaal mee eens. Hij is simpelweg kaduk.
Ook bij Dell toetsenborden komt dit probleem voor en dat maakt het des te vreemder...
Nee hoor, veelal zitten toetsenborden precies hetzelfde in elkaar met precies dezelfde hardware, alleen de buitenkant ziet er anders uit.
Als daar dan (kennelijk) een ontwerpfout in zit, heb je dat al snel over een hele reeks merken en/of modellen die hetzelfde euvel vertonen.
Het toetsenbord is nu meer dan 2 jaar oud dus ik weet niet of het nog onder de garantie valt maar ik heb nu contact opgenomen met 4launch waar ik het destijds heb gekocht. Eens zien wat die zeggen.
4Launch doet niet snel moeilijk. Maar om nou met voor een toetsenbordje van meer dan 2 jaar oud om garantie te vragen.... Ik zou gewoon een nieuwe kopen en niet meer terug kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door remco_k op 22-12-2010 16:49 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Mwa, ik neem aan dat toetsenborden normaal langer meegaan dan andere hardware...

Ik zie op de website van 4launch:

Garantie van de fabrikant
Service & Support: 3 jaar garantie
Service & Support Details: Beperkte garantie - 3 jaar

En misschien wil Logitech wel toetsenborden krijgen met dit probleem om het te verhelpen??

[ Voor 61% gewijzigd door Blue_Fear op 22-12-2010 17:59 ]

Pagina: 1