Wat een verschrikkelijk apparaat!
Heb laatst de Network Space 2 van Lacie gekocht. Een op papier leuke NAS. Veel functionaliteit, zoals bv een torrentclient. En niet duur.
Wat doe ik er mee. Via de ingebouwde torrentclient download ik een bestand, die zet hij automatisch ergens neer, maar ik mag niet kiezen waar... Zucht. Dus vanaf daar moet dat bestand verplaatst worden naar ergens anders.
Mijn TV kan via USB met deze harde schijf verbonden worden en daardoor een bestand (video bv) afspelen. Ideaal zou je denken en dat is ook zo!
Maar één klein probleempje. De netwerkpartitie is een andere dan de USB partitie. Mijn TV kan dus alleen bestanden die op de USB partitie staan afspelen. Geen probleem, dat begrijp en accepteer ik wel. Wat ik niet kan accepteren is dat als ik een bestand die op de netwerkpartitie staat over wil zetten op de USB partitie het met 1,3 MB/s gaat. Pot*&^$*#^, de bits overtypen gaat sneller!
Hoe kan het dat dit zo ontzettend traag gaat en veel belangrijker, kan ik hier wat aan doen?
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.