Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beste website software zonder html?

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar goede website maak software zonder dat daar html voor nodig is. Ik gebruik nu easy website pro, maar zoek een programma met nog wat meer mogelijkheden.

Iemand enig idee?

Vriendelijke groet, VdW

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 07:54

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Wat dacht je van dreamweaver ? geen html nodig :+

OF ga anders gewoon leren hoe het programmeren werkt?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:23
Joomla, drupal of wordpress. Hoef je praktisch geen HTML voor te kennen. Gewoon de handleiding volgen en je hebt een site binnen een half uur.

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-11 19:45

WoBBeL

*zwaai*

Jammer dat je niet meer van die gratis Tripod sites kan aanmaken :N

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:48

MsG

Forumzwerver

Wat mis je wat je niet met Easy Website Pro kunt?
Heb je zelf hosting? Zo ja wat ondersteunt je host?

Als je gewoon online wil kunnen schrijven en je niet hoeven focussen op de website ansich ga ik mee met HenkEisjeDies. Waarbij ik voor mensen Wordpress zal aanraden. Overigens heeft die ook nog duizenden erg gelikte templates die je zo kan installeren. Joomla is al iets lastiger totdat je het doorhebt en Drupal heeft imo de eindgebruiker niet echt als target.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

je hebt ook nog een hele boel van die gratis online templates, hoef ook geen html voor te snappen

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een stap verder dan EWP, mooiere graphics,meer eigen controle. Gebruik nu Xara webdesign. Is prima tooltje, maar loop ongelooflijk te kloten met het importeren en bewerken van foto's.

Ik heb zelf hosting, ondersteunt bijna alles.

Thanks

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:36
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:46:
Ik wil een stap verder dan EWP, mooiere graphics,meer eigen controle. Gebruik nu Xara webdesign. Is prima tooltje, maar loop ongelooflijk te kloten met het importeren en bewerken van foto's.

Ik heb zelf hosting, ondersteunt bijna alles.

Thanks
Dan is toch echt de beste keuze: Leer hoe HTML werkt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Prive-mening: als je meer mogelijkheden wilt zal je zelf inderdaad jezelf er meer in moeten verdiepen. Om het goed te doen moet je HTML (etc) tenminste kennen, ook als je het niet dagelijks gebruikt en voornamelijk het CMS of designtool 'er boven' gebruikt.

--

Als moderator: dit is iets dat niet echt past binnen Officesuites en -software. Dat staat zo goed als letterlijk in de Officesuites en -software - Beleid

Nu kan ik het wel verplaatsen, maar op GoT is er al heel wat over dit onderwerp gesproken en het is me nog erg onduidelijk wat nu precies je eisen/wensen zijn. Daarom sluit ik dit topic ipv. het te verplaatsen. Lees dus eerst even wat oude topics, probeer wat tools die je tegenkomt en open als je nog twijfelt een nieuw topic waar het beter past. Check dan ajb eerst de Het algemeen beleid #quickstart nog even, een topicstart van anderhalve regel is niet echt de bedoeling: geef ajb even goed aan wat je hebt bekeken en geprobeerd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.