Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 10:28
Hallo,

Ik heb "uitdaging" met mijn Outlook 2007 omgeving.

Ik heb een Exchange account en een extra Postvak (van een andere gebruiker) standaard open staan.

Wat heb ik?

Ik verzend zowel mail onder mijn eigen naar als onder de naam van de andere gebruikers. Deze mailtjes moeten worden opgeslagen in de Verzonden items van de bijbehorende gebruiker.

Wat gaat er nu mis? Alle verzonden mail komt in de Verzonden items van mijn account.

Wat wil ik? Ik wil graag dat alle mail wordt gecontroleerd en vervolgens wordt verplaatst aan de hand van de afzenden.

Als ik mail (gebruiker1) gebruiker1@tweakers.net dan komt de mail gewoon in de Verzonden items. Maar als ik mail onder de naam van gebruiker2 gebruiker2@tweakers.net dan moet de verzonden mail worden verplaatst uit mijn verzonden items en worden geplaatst in de Verzonden items van gebruiker2.

Dus: alle verzonden mail van gebruiker1 mag blijven staan in de Verzonden items en de verzonden mail van gebruiker2 moet naar zijn Verzonden items worden verplaatst.

Ik heb verschillende dingen geprobeerd en google veelvuldig gebruikt. Probleem is eigenlijk dat ik nergens een duidelijk antwoord krijg.

Het lijkt erop dat het niet mogelijk is maar dat weiger ik te geloven. In Thunderbird had ik dit probleem niet (deze wist meteen naar welke Verzonden items een bericht moest en daar kon je meer regels instellen dan in Outlook 2007). Ik kan me daarom niet voorstellen dat Microsoft geen oplossing heeft voor dit "probleem".

Alvast bedankt voor jullie input! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018

HowTo-Outlook | MSOutlook.info