• Stiegl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 27-01 12:46
Ik heb sinds kort een Benq G2222HDL monitor aangezien deze in reviews wordt geprezen om zijn beeldkwaliteit en geringe backlight bleed. Nu heb ik heb echter aangesloten, en schrik ik best wel als het scherm op zwart staat. Dit is bij standaard instellingen:

Foto is genomen in het donker bij iso 400 en 1 sec sluitertijd.

Ik heb een RMA aangevraagd, maar de voorwaarden zeggen dat als er niets mis is met het product, dat er dan onderzoeks- en verzendkosten kunnen worden berekend.

Iemand enig idee of dit een gegronde reden is om te klagen, of krijg ik dan waarschijnlijk een antwoord terug van "Ja sorry het is niet anders" met een rekening?

[Voor 38% gewijzigd door Stiegl op 16-02-2011 13:09]

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23:28

M2M

medicijnman

Het ziet er inderdaad redelijk slecht uit. Overigens zou je contact op kunnen nemen met de winkel, de foto meesturen en ze vragen of dit normaal is. Als het een degelijke winkel is, en het product bevat een defect, kun je het ding waarschijnlijk opsturen en krijg je een ander exemplaar.

Eventueel meer reviewdata verzamelen, of een oproep doen of iemand onder dezelfde omstandigheden een foto kan trekken van zijn scherm met dezelfde settings.

-_-

• Stiegl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 27-01 12:46
Ik heb inmiddels een nieuw scherm gekregen. Voor de geinteresseerden, dit is hoe een normaal scherm er in het donker uitziet:

Zelfde foto instelllingen, scherm is alleen iets minder intens afgesteld, maar kijk vooral naar de egaliteit van de backlight.

Let hier dus op bij de aanschaf van dit scherm, want ik heb er al meer mensen over horen klagen. Het exemplaar dat ik nu heb bevalt me prima en biedt buitengewoon veel waar voor je geld.

[Voor 77% gewijzigd door Stiegl op 26-01-2011 20:31]

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee