Ik heb sinds 3 maanden een Marantz sr5004 hier staan alleen sinds kort komt er een soort van ruis uit het linker kanaal. Dit is heel vervelend. Ik heb de speaker al geprobeerd bi-amp aan te sluiten dan blijft het probleem ook heb ik verschillende modi geprobeerd van equalizers maar dat hielp ook niet.
Het kan alleen aan de versterker liggen want als ik het volume naar beneden draai blijft het ook als ik een andere speaker op de output aansluit en ook als ik de inputs eruit haal. Ook heb ik de versterker op een stopcontact met aarde aangesloten en een aarde draad naar de behuizing van de versterker maar dit hielp allemaal niet weet iemand of ik het probleem zelf kan verhelpen of zal ik dit op de garantie moeten verhalen?
Edit:
Het vreemde is dat het er meestal wel is maar soms ook niet.
Het kan alleen aan de versterker liggen want als ik het volume naar beneden draai blijft het ook als ik een andere speaker op de output aansluit en ook als ik de inputs eruit haal. Ook heb ik de versterker op een stopcontact met aarde aangesloten en een aarde draad naar de behuizing van de versterker maar dit hielp allemaal niet weet iemand of ik het probleem zelf kan verhelpen of zal ik dit op de garantie moeten verhalen?
Edit:
Het vreemde is dat het er meestal wel is maar soms ook niet.
[ Voor 4% gewijzigd door tweakG5 op 21-12-2010 13:18 ]