Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Karma - Totaal vs beschikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
Iemand van de devvers een begrijpbare uitleg:

Mijn karmastore toestand:

Karma in het afgelopen halfjaar: 253
Uitgegeven in het afgelopen halfjaar: 0
Beschikbare karma: 253

Waarom kan ik (of anderen :) ) veel minder karma gebruiken dan het totaal aangeeft?

niet dat ik karmageil ben ofzo, weet niet wat ik ermee zou moeten doen, maar dit viel me ineens op.

:>

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt in de karmastore alleen karma uitgeven dat je in het afgelopen half jaar hebt verzameld.
Het totaal karma is wat je sinds je registratie hebt verzameld, dus dat is in de meeste gevallen een stuk minder.

[ Voor 13% gewijzigd door TERW_DAN op 21-12-2010 11:52 ]

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 16:22
Terw_Dan schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:52:
Je kunt in de karmastore alleen karma uitgeven dat je in het afgelopen half jaar hebt verzameld.
Het totaal karma is wat je sinds je registratie hebt verzameld, dus dat is in de meeste gevallen een stuk minder.
Bepaalde features(fotoalbum,storage,tweakblog) kunnen ook van je totale karma.. de rest is per half jaar....

Ik kan bijvoorbeeld "Tweakblog" 5.000 karma toch activeren... en heb maar 356 karma van de ~6800

[ Voor 10% gewijzigd door Pascal op 21-12-2010 11:58 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pascal schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:54:
[...]

Bepaalde features(fotoalbum,storage,tweakblog) kunnen ook van je totale karma.. de rest is per half jaar....
Ja, maar daar 'betaal' je niet echt mee, dat is gewoon gekoppeld. Per karmapunt krijg je 10k in je fotoalbum of iets dergelijks. Maar als ik naar mijn eigen stats kijk dan wordt m'n karma niet minder als ik een foto upload (het gaat alleen af van die 5GB in 't fotoalbum).
Die features unlock je bij een minimale hoeveelheid karma (en kunnen daarna groeien).

[ Voor 7% gewijzigd door TERW_DAN op 21-12-2010 11:58 ]

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
ahzooo :) weer iets bijgeleerd vandaag :)

thanks!!

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

graag gedaan :+ :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.