Turks faxnummer gezocht (VoIP/FoIP)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik ben op zoek naar een Turks lokaal telefoon- en faxnummer, bedoeld om via een SIP-telefoon en emailadres in Nederland te kunnen ontvangen, en met het Turkse nummer te kunnen bellen.
Het telefoonnummer is aan te vragen via www.mydivert.com (16 euro per maand), maar die ondersteunen geen fax.
VoIP Provider List geeft een lijst mogelijke providers. Echter: of de site werkt niet, of het is alleen in het Turks (wat ik niet spreek), of er staat een Engelse vlag zonder dat die het leesbaar maakt. M.a.w. ik kom niet verder.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Kan ik uit het gebrek aan reacties afleiden dat er inderdaad niets meer bestaat...?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 08:16
Beetje normaal faxen naar Turkije (ervaring mee) is al drama laat staan als er nog is een VOIP conversie overheen gaat. Ik heb er ook een keer naar gezocht en enige wat ik kon vinden was via Vodafone (Turkije) en dat was vrij aan de prijs te noemen en heb het dus opgegeven.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou fax over VoIP niet werken? In bepaalde gevallen is het nodig om in de fax de foutcorrectie uit te schakelen (VoIP = UDP = geen correctie) en daarnaast instellen op 3600 baud.

Als dit allemaal is gedaan gaat het bijna altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 00:49:
Waarom zou fax over VoIP niet werken? In bepaalde gevallen is het nodig om in de fax de foutcorrectie uit te schakelen (VoIP = UDP = geen correctie) en daarnaast instellen op 3600 baud.
Het is uiteraard geen optie om van iedereen die een fax wil sturen te verwachten dat-ie settings aanpast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Voor faxen over IP moet een SIP provider T38 supporten of er een pdf/email van maken voordat er SIP van gemaakt wordt. Ga je dit zakelijk of prive gebruiken?
Pagina: 1