Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209435

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag een screensaver willen maken en deze uiteindelijk willen doorvoeren met Group Policy's.
Weet iemand hoe je een .scr bestand of ander screensaver bestand kan maken van een aantal foto's?

Volgende heb ik geprobeerd:
- http://www.dd2002.com/
- http://www.blumentals.net/scrfactory/ (werkt opzich wel maar deze laat mijn foto's corrupt zien terwijl dat niet zo is)

Ik hoef geen Freeware maar kan iemand mij misschien advies geven hier over, of hoe je dit precies maakt en wat jullie gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ook gezocht met een query als [google=create slideshow Screensaver] of iets dergelijks?
Er zijn genoeg opties te vinden om het zelf te maken, en wat er mogelijk is hangt helemaal af welk pakket je gebruikt.

Verder heeft dat niet zoveel met Windows te maken. >> CSA dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerharrie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-05 15:39
Even zeuren, een screensaver is geen bescherming voor je scherm. Het kost juist energie om hem weer te geven. De beste screensaver is uitschakelen.

Ik heb het een keer gemaakt via flash. Eerst een flash movie maken (swf) en dan er een execute van maken. Dan heb je al een screensaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
tweakerharrie schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:30:
Even zeuren, een screensaver is geen bescherming voor je scherm. Het kost juist energie om hem weer te geven. De beste screensaver is uitschakelen.

Ik heb het een keer gemaakt via flash. Eerst een flash movie maken (swf) en dan er een execute van maken. Dan heb je al een screensaver.
Klopt, ben ik met je eens over dat energie... MAAR deze draait reclame van producten die verkocht worden :)

Deze flash is dan wel te plaatsen in de Group Policy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
alt-92 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:26:
Ook gezocht met een query als [google=create slideshow Screensaver] of iets dergelijks?
Er zijn genoeg opties te vinden om het zelf te maken, en wat er mogelijk is hangt helemaal af welk pakket je gebruikt.

Verder heeft dat niet zoveel met Windows te maken. >> CSA dus.
Heb ook: WG Screensaver geprobeerd maar constant loop ik tegen het probleem dat je hem wel kan maken maar dat de software op elke computer moet staan om gebruik te kunnen maken van de screensaver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 209435 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:32:
[...]

Klopt, ben ik met je eens over dat energie... MAAR deze draait reclame van producten die verkocht worden :)

Deze flash is dan wel te plaatsen in de Group Policy?
De Executable hernoem je naar .scr en dan plaats je hem in %SystemRoot%\System32\.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1