Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RSS-Notificatie van nieuwe (reply op) Direct Message

Pagina: 1
Acties:

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:40

NetAmp

"for indoor use only"

Topicstarter
Is het mogelijk een notificatie te krijgen van een nieuwe -reactie op een- Direct Message?
Naast de gele balk die verschijnt op webpagina's binnen Tweakers.net. Misschien heb ik ergens een instelling over 't hoofd gezien.

Omdat ik niet de héle dag (sorry ;)) op T.net zit, zie ik pas bij een volgende keer inloggen of er berichten zijn.

Natuurlijk is het niet altijd wenselijk een e-mail te ontvangen. Zeker niet als er meerdere berichten achter elkaar zijn.
Toen dacht ik aan de RSS-feed op de Direct Messages pagina. Maar de inhoud van die RSS-feed is gelijk aan wat je ziet na klikken op "Laat eerste bericht zien in het overzicht". Terwijl ik in een feed graag de laatste/nieuwste zou willen zien B)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik zie het in Safari op het overzichtscherm (top sites). die gele balk is daar prima te zien, wellicht een korte termijn oplossing.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:13
Helaas updaten browsers maar eens in de zoveel tijd dat plaatje, dus dat is niet echt een oplossing :) .