"Handige hacker"?

Pagina: 1
Acties:

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-02 09:15
In nieuws: Hacker krijgt Apples Airplay werkend op XBMC is de eerste zin: "Een handige hacker is erin geslaagd om...". Mag ik vragen wat het woordje 'handige' toevoegt? Wat mij betreft bestaat er niet zozeer iets als een 'onhandige hacker', aangezien dat gewoon incompetente prutsers zijn. :D

Wellicht een idee om het woordje 'handige' weg te halen, en als vulling van de zin daar desnoods van te maken "Een hacker onder de naam Digism is erin geslaagd om..."

offtopic:
Ik weet niet zeker of "onder de naam" een goede Nederlandse constructie is, maar het gaat om het idee"

offtopic:
Wellicht is het mieren@#$^#@, maar wellicht kan tweakers daar juist nog beter van worden 8)

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

euh het klinkt lekker om dat het allitereert, kijk maar naar de helft van de suske en wiske titels

het feit dat het hem als eerste lukt maakt hem ook wat handigier dan de rest van de hackers/prusers whatever

[ Voor 36% gewijzigd door Fish op 21-12-2010 09:44 ]

Iperf

• Slotherig
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-02 13:51
Volgens mij is er niets mis met onder de naam van. Maar ben het eens met Fish, het leest lekker weg, maar ik ben dan ook het type van waarom iets met tien woorden zeggen als het ook met honderd kan. :P

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
Dat 'handige' is er ingeslopen op de een of andere manier en is inderdaad vrij overbodig in een nieuwsbericht als deze. Ik heb het woordje dus maar weggehaald. 8)

Abort Retry Fail?