Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-04 20:29

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Ik had even gezocht maar ik kon met de search engine niet iets zo snel vinden over WM toestellen die niet meer willen opstarten.

Mijn telefoon wilt niet meer opstarten, het aan en uit knopje brand rood wanneer ik die aansluit op een PC, tevens heb ik ook een lader die je in het stopcontact doe geprobeerd. Hierbij deed de telefoon tevens niets. Aan de telefoon heeft die een uur gelegen en aan het stopcontact een uur of 8.

Ik weet dat het een bekend probleem is met WM toestellen, heb het al een keer eerder met deze gehad en een keer met mijn oude Qtek 9100, maar in alle gevallen was dan een tijdje in het stopcontact genoeg.

Dus mijn vraag is, weet iemand hoe je toch nog wat stroom in die accu kan krijgen?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
  • Laatst online: 06-04 15:40
blijven proberen, ik heb dit meerdere keren gehad (ook SE X1), de ene keer lukt het sneller dan de andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Ik ben nu al 2 dagen bezig maar het wilt niet lukken, ik heb hem talloze keren aangesloten op zowel het stopcontact als mijn laptop en desktop, maar niets wilt lukken.

Is het mogelijk om die accu wat stroom te geven zodat die eventjes aan kan?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat je evt nog zou kunnen doen is de contactpunten van je accu schoonmaken en opnieuw proberen. Mocht dat niet werken, dan zou ik toch eens tweedehands accu's gaan opzoeken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Contactpunten zijn schoon, je ziet ook dat de telefoon de accu ziet, als ik de accu eruit haal dan gaat het licht uit en doe ik hem er weer in dan gaat die weer aan.

Waarschijnlijk zal ik dus een nieuwe accu moeten kopen, ik heb er al 1 voor 12 euro gezien. Binnenkort ook een nieuwe telefoon halen dus de kwaliteit van de accu hoeft niet net zo hoog te zijn. Die nieuwe telefoon staat gepland doordat mijn abo in februari afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Hij werkt weer, bij mijn broer aan zijn acculader gehangen, die van hem is schijnbaar iets krachtiger (de HTC Touch Pro lader) dan de mijne.

Tevens had ik geprobeerd om mijn Qtek 9100 te gebruiken tijdelijk, die kreeg ik ook niet geladen en tevens ook niet bij mijn broer. Het lijkt erop dat die accu echt geschiedenis is. Niet heel relevant, maar toch apart.

Pagina: 1