Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[videos] Twee keer klikken om te playen

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
In de videos van de frontpage moet ik bij iedere video twee keer op de play-knop klikken om em te laten playen... De eerste keer dat ik klik, wordt de video zwart en bij de tweede keer gaat ie afspelen. Kan hij niet bij 1 keer klikken al gaan afspelen?

Of anders een voorstel: automatisch beginnen met afspelen, net als op de dumpert of youtube. Je klikt tenslotte op een link naar een video, en het enige dat je ziet is een video. Lijkt me logisch dat ie dan ook gaat afspelen. Ingebedde video's (in een artikel) kun je overigens ook automatisch afspelen, zodra ze in beeld komen en met geluid uit. Zoals Steam het doet dus.

Ik gebruik overigens Opera 11 (build 1156 - final) op Windows x64. Geen idee of dat wat uitmaakt :)

日本!🎌

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:30

D4NG3R

kiwi

:)

Hier heb ik ook last van

Firefox 3.6.13, op 2 verschillende systemen. De ene met Win7 Professional x64, en op het andere systeem met WinXP Professional SP3.

Het gebeurt op elke video die de speler van tweakers zelf (?) gebruikt.

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 21-12-2010 03:35 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 15:48
Hier 4.0b7 geen probleem mee. Je hoeft maar 1 keer te klikken maar je moet wel even wachten tot het filmpje start.

Verwijderd

Google Chrome 9.0.597.19 Beta, Windows XP SP3 - Zelfde situatie. Ook hier tweemaal klikken nodig.

Automatisch afspelen vind ik een prima voorstel, mits er de keuze komt om dat uit te schakelen. Voor de echt trage PCs onder ons. ;)

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Automatisch afspelen moet je vooral niet doen op een mobiel apparaat, maar ook niet als de video nog buiten beeld is.

Maar wel fijn om te zien dat het probleem niet bij mij ligt :+

[ Voor 4% gewijzigd door _Thanatos_ op 23-12-2010 15:28 ]

日本!🎌

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Geen andere meldingen over gezien, lijkt dus niet exemplarisch te zijn...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.