Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 20:03
Beste tweakers en voornamelijk de dell u2311h/b bezitter,

Nu lijkt het zo dat er 2 typenummers zijn de U2311H en de U2311Hb helemaal zelfde geen verschillen qua stats maar wel qua prijs. Internet aanbieders adverteren met beiden typenummers door elkaar heen of betitelen het product met beiden namen.

Welke versie is waar verkrijgbaar??(...en dode pixels iemand)? !
Nameljik sommige reviews wordt er gesproken over backlightbleeding en "tinting" voornamelijk aanwezig bij u2311h rev. A00 (prod. data July 2010) en de nieuwere versie A01 is dat verbeterd. Zo was het ook een verbetering bij de 2407 die in 5 vervolgende versie stappen vooruit ging.

Ik heb tot nu toe gevonden dat van het type U2311H een rev. A01 inmiddels is uitgekomen in september dit jaar. En van het type U2311Hb een rev. A00 is uitgekomen in may en July 2010. Internetshops hebben vaak geen informatie over deze gegevens welke versie ze verkopen ook www.dell.nlverkoop niet.
Dell wist zowieso nadda; versie A00 en A01 en U2311Hb geen idee, heb je helemaal niks aan als bewuste consumer...automatiswering :?

Heeft iemand meer duidelijkheid over de 2 typenummers, kijk eens op de sticker al ben je in de veronderstelling dat je een u2311h gekocht heb en toch Hb heb?
En welke versie rev. nummer je monitor, productie datum en waar, welke shop is deze dan gekocht?

[ Voor 61% gewijzigd door roycerolls op 21-12-2010 04:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:21
Met U2211 dezelfde verhaal. Ik heb het nagevraagd bij een webwinkel. Het antwoord die ik gekregen heb:

"De goedkoopste versie is de U2211H Duitse versie.
Het 2e model is een U2211HB. Dit betreft een NL model in de zwarte kleurstelling"

Op de vraag hoe het met de pixelgarantie zit op de goedkopere versie gaven ze geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
Maakt het wel lastig zo al die www. kennis over versies reviews etc... en vervolgens leveranciers/winkels die geen idee hebben van het euvel en dus geen info.

Maar 11H duits en 11Hb een NL model dus volgens webshop verkoper dus :)... ik betwijfel het, of heb je het nagezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:21
roycerolls schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:33:
Maar 11H duits en 11Hb een NL model dus volgens webshop verkoper dus :)... ik betwijfel het, of heb je het nagezocht?
Ik zou niet weten waar ik het moet zoeken. Dell weet van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
Dell weet van niets..
Dat is nog het vreemdste van alles..