[FP/bug] Geen reactie plaatsen mbv originele reactiepagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Vroagâh, toen t.net nog niet ajax enabled was, had je (als ik me niet vergis) een aparte pagina om de reactie te tikken. Deze link bestaat nog steeds, onder de quote knop, alleen wordt ie natuurlijk afgevangen met javascript. Voorbeeld. Maar er is nergens een textbox en submitknop te vinden.

Ik stuitte hierop omdat ik op mijn Windows Phone 7 telefoon een reactie wilde plaatsen. Die stuurde me door naar een dergelijke pagina, in plaats van dat hij zich gedraagt zoals in een moderne browser. Nou wil ik niet vragen om dergelijk gedrag ook op IE voor WP7 te implementeren (al zou dat wel cool zijn ;)), maar het lijkt me dat de ouderwetse reactiepagina sowieso moet werken als fallback.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Volgens mij is het sinds kort gefixed? :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

.oisyn schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:38:
Volgens mij is het sinds kort gefixed? :)
Nee :?

Het reactieformulier is er wel (nog steeds) op die betreffende pagina's, maar wordt verborgen voor JS-enabled clients.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik zie 'm nu anders gewoon met Chrome 9.0.597.84

.edit: maar nog steeds niet met m'n telefoon 8)7

.edit2: oh nu zie ik het met Chrome ook niet meer :?

[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 07-02-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Toevallig een devicegrade geforceerd waarbij JS wordt gestripped oid?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Nope, niets van zulks. Is er aan jullie kant toevallig iemand met de code op de server bezig geweest?

.edit: nu ik erover nadenk, het klopt idd ook dat toen ik op de quote-knop drukte bij een reactie dat ik dan ook naar de reageer-pagina doorverwezen werd. Dat heb ik me vanmiddag helemaal niet gerealiseerd. Voor de rest zag alles er gewoon normaal uit (dus inclusief tracker links en review slideshows rechts)

[ Voor 67% gewijzigd door .oisyn op 07-02-2011 16:48 ]

Pagina: 1