Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.. ik heb al even geleden (ongeveer een maand) de Samsung Galaxy 551 besteld bij Bol.com maar zij kunnen deze nog niet leveren. De bekende telefoonwinkels zegt dit model ook (nog) niets.. iemand enig idee of deze telefoon überhaupt wel op de Nederlandse markt komt?

Alvast bedankt voor reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uppert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik weet niet welke telefoon je zoekt maar de 551 bestaat niet volgende pricewatch: http://tweakers.net/price...eyword=Samsung+Galaxy+551. Maar probeer eens vanuit de pricewatch te gaan zoeken, dan kom je namelijk een heel eind qua winkels en prijzen.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedoel niet de I5500, maar de 551. de winkels bieden ze inderdaad aan, maar ze kunnen blijkbaar niet leveren. misschien Pixmania.com in Frankrijk wel, maar daar waag ik me niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Om jouw vraag uit de TS te beantwoorden. Hij komt inderdaad naar de Nederlandse markt, maar blijkbaar is hij pas over een week of 2 beschikbaar. Iedere shop in de PW geeft een vergelijkbare levertijd aan.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok thanks. inmiddels heb ik wederom een e-mail gestuurd naar Bol.com. Heeft iemand nog meer tips/ideeën? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deakers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:34
Ik heb even mogen spelen met een prototype van dit model, hetgeen me wel beviel voor de prijs van ongeveer 260 euro. (er zijn weinige ander modellen met android 2.2 en full-qwerty in deze prijsklasse)
Zover ik weet schuift de levertijd van dit toestel echter al van week 47 steeds een week vooruit.
Schijnt wel vaker zo te zijn bij Samsung.
Lijkt er op dat het duitse model (mit qwertz klavier) er bijna is:
http://www.heise.de/preisvergleich/a576334.html
Hoop dat het engelse model ook binnenkort beschikbaar is.
Voorbestellen is echter niet mijn ding, dus wacht lekker af tot ie daadwerkelijk leverbaar is.

• PMarcus
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-08 15:14
Deze telefoon kun je het beste vinden onder de naam i5510.

http://tweakers.net/pricewatch/269021/samsung-galaxy-551-i5510-zwart.html

Overigens kan ik kijken bij een distributeur waar ik toegang tot heb, en daar staat de leverdatum op het moment op 05-01-2011. Ik heb de tel ook zelf besteld, dus ik ben hem al enige tijd aan het volgen. De datum schuift inderdaad steeds met 1 week naar voren, al vanaf begin december, erg vervelend. Heb ook al gekeken of er geen contact met Samsung opgenomen kan worden, maar daar kwam ik even niet uit.

[ Voor 15% gewijzigd door PMarcus op 23-12-2010 13:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. in ieder geval bedankt voor de posts! Ik ga dan toch nog even een paar weken geduld hebben in de hoop dat dat beloond gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMarcus
Ik houd de datum in de gaten, als er weer iets veranderd dan laat ik het horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook besteld, vandaag komt hij. Hij was gisteren verstuurd. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMarcus
Waar heb jij hem besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com, maar ondanks dat er bij de track en trace van TNT stond dat de chauffeur onderweg was/is. Heb ik niks ontvangen. Maandag dan maar.....

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Heeft iemand de i5510 al in ontvangst genomen, en eea kunnen testen?
Bijv.:
Hoe is sneldheid van de touch, apps...
merk je iets van de schaarste van interne geheugen van 160 MB....
maw alle bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMarcus
Wanneer heb jij hem besteld Bankpas? ghizzers heeft hem ook bij Bol.com besteld een maand geleden, maar die krijgt volgens mij nog niks...

Ik zie nu trouwens in de prijswatch dat hij hier en daar op voorraad is, dus ik denk dat het nu niet lang meer gaat duren voordat hij breed beschikbaar is.

[ Voor 36% gewijzigd door PMarcus op 28-12-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem op 27 november besteld, de bezorger is onderweg, dus vandaag komt hij echt! Ben erg benieuwd..

Zojuist ontvangen, mooi apparaat. :)
Toetsenbord typt erg prettig, na een paar keer ben je er al zeer goed aan gewend.
Beeld kantelt ietwat traag bij het openschuiven van de telefoon, maar dat is verder geen groot probleem.
Touchscreen reageert goed, is ook mooi scherp en helder. Angrybirds draait zeer vlot, en ook internetten is goed te doen. Scherm is dan wat aan de kleine kant, maar met een klein beetje zoomen is tekst goed te lezen.
Websites laden redelijk vlot. Wat ik een groot pluspunt vind, is dat je op websites geposte videos kan aanklikken, en dat deze dan gewoon laden en afspelen.
En voor de rest zal ik hem nog wel verder ontdekken :)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
Heb vandaag ook een 5510 aangeschaft... mooi toestel, deze snelheid had ik niet verwacht...
enige nadeel vind ik de interne geheugen.. en ontbreken van een front cam.. maar wordt toch door mijn wederzijds gebruikt... :-) zijn prijs zeker waard...goedkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon gisteren binnen gekregen. Bij bol.com besteld. In de belwinkels was hij nog niet beschikbaar/bekend.

Tot nu toe vind ik het een top telefoon. Eerste android gsm voor mij. Hiervoor een langzame windows mobile gehad en dit is een verademing. Alles reageert wat mij betreft prima. Het is denk ik niet te vergelijken met de toptoestellen maar voor mij helemaal ok gezien de prijs/kwaliteit.

Wat ik wel jammer vind is dat er wel een samsung apps-app op voorgeïnstalleerd staat, maar deze kan je niet gebruiken ivm de android OS. Samsung-Google zijn dus (nog) geen vriendjes.

Geen swype, maar is ook niet echt nodig met het qwerty toetsenbord. Persoonlijk mis ik wel de mogelijkheid tot het omschakelen naar een numberpad toetsenbord. Nu denk ik dat de meeste mensen dit niet missen maar het lijkt mij op sommige momenten wel handig. De virtuele qwerty vind ik niet handig.

Toestel ligt lekker in de hand en is niet te zwaar of log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

bluemind schreef op woensdag 29 december 2010 @ 19:49:
Heb vandaag ook een 5510 aangeschaft... mooi toestel, deze snelheid had ik niet verwacht...
enige nadeel vind ik de interne geheugen.. en ontbreken van een front cam.. maar wordt toch door mijn wederzijds gebruikt... :-) zijn prijs zeker waard...goedkoop...
Die is zelfs minder dan het interne/werk geheugen van mijn TyTn II, had eigenlijk meer geheugen verwacht daar mijn TyTn II al een paar jaartjes oud is.

http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/269021;160617

Maar wel leuk toestelletje dus? :)
Zit zelf naar een waardige vervanger voor m'n TyTn II te zoeken.

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 05-01-2011 18:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
Raven schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:08:
[...]

Die is zelfs minder dan het interne/werk geheugen van mijn TyTn II, had eigenlijk meer geheugen verwacht daar mijn TyTn II al een paar jaartjes oud is.

http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/269021;160617

Maar wel leuk toestelletje dus? :)
Zit zelf naar een waardige vervanger voor m'n TyTn II te zoeken.
Het is zeker waard... nu weet ik 100 % zeker dat mijn volgende toestel een android wordt.. hoewel ik dik tevreden ben met nokia E72...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
als iemand een goede, passende case/hoes weet te vinden... graag info delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic gaat dicht, want het hoort hier niet thuis, zoals te lezen valt in Lees dit voor je post!. Eventueel kan er een ABO-topic voor geopend worden in Telecomproviders, maar dan aub wel met fatsoenlijke topicstart.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.