00Michael: Stealth 3 S540

Pagina: 1
Acties:

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:32
Omdat je topic behoorlijk brak leek, dacht ik dus dat ik zo maar ff moest reageren:

Michael, de grenzen van een Savage4 hangen met verschillende dingen samen:
-mobo
-i/o voltage
-koeling
-core
=geheugenrating

Dus het is niet zo zeer te zeggen hoe hoog ie kan. Start gewoon ff UT op om te testen hoe hoog je ECLK kan. Verhoog telkens met 5MHz tot ie vastloopt en ga dan grenzen zoeken. Voor de MCLK ga je gewoon met kwak 3 testen, ook elke keer 5MHz erbij, tot je brakke pixels krijgt (pas hiermee op, ze worden elke dag erger)

BTW: UT geeft bij mij nix om het geheugen, D3D games ook niet, vandaar kwak 3

Verwijderd

Om de topic op gang te houden enkele vraagjes:
Ik heb onlangs een Stealth III 2dehands gekocht.Ik heb iets gelezen over JUMPERS instellen voor AGP4X.
Zittenn deze jumpers bij elke versie van de Stealth?
Weet iemand of deze kaart een beetje presteerd?Overkloken,met welk progje?Ik moet hem nog ontvangen,vandaar.

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

Bij mij zitten er volgens mij niet echt jumpers om iets in te stellen. zelf heb ik er een. (die savage 4 pro +) werkt perfect!

Snel en niet te duur *D

Ps ik ben ook 00Michael dat was ff een oplossing totdat
ik mijn wachtwoord toegezonden kreeg!

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 11:50 schreef Tanglung het volgende:
Om de topic op gang te houden enkele vraagjes:
Ik heb onlangs een Stealth III 2dehands gekocht.Ik heb iets gelezen over JUMPERS instellen voor AGP4X.
Zittenn deze jumpers bij elke versie van de Stealth?
Weet iemand of deze kaart een beetje presteerd?Overkloken,met welk progje?Ik moet hem nog ontvangen,vandaar.
Er zitten bij iedere versie Jumpers...., overclocken gaat moeizaam met deze kaart..

voor hoeveel heb je um 2de hands gekocht???

• _JGC_
Met een beetje extra cooling (gewoon een fan) krijgen veel mensen dat ding van 125/143 naar 166/166 zonder problemen. Ik heb ook van iemand gehoord dat zijn Savage4 met een Peltier (kan je nagaan: cooling duurder dan kaart :)) tot 200MHz ging...

Mijn Savage4 ging van 110/125 zo naar de 143/155. Heb nu een Viper2, die ruim twee keer zo snel is (800x600x32 HQ in kwak 3 vond ik niet echt snel met 25FPS)

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 15:58 schreef The_YellowDog het volgende:

voor hoeveel heb je um 2de hands gekocht???
Ik heb hem voor F110,= gekocht op Ibazar.
Deze moet mijn Maxi Gamer Gougar vervangen.
De maxi Gamer Gougar gaat in de nieuwe PC(zie website)
Mocht de Stealth beter zijn dan de Gougar gaat deze uiteraard in de nieuwe pc.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/FransJanssens/Diamond2.jpg

zo ziet er dus uit.

• _JGC_
Ik vraag mij af of dit wel een Stealth 3 S540 is. Voor zover ik weet heeft zo'n geval altijd jumpers en een heatsink. Je wilt niet weten hoe warm zo'n kreng wordt.

Waarschijnlijk heb je een Diamond Speedstar A90 in je handen...
BTW: Als je JGC 3.05 installeert, met welke driver komt ie dan bij een schone install op de proppen?

Verwijderd

erg weinig chippies...... misschien de 8 MB versie ?

• _JGC_
Lijkt me vreemd JanKees:
http://www.diamondmm.com/default.asp?menu=support&submenu=Legacy_Graphics&item=tech_specs&product=Stealth_III_S540

Alleen 32MB. En een Savage4 zonder heatsink wordt nogal warm (je wilt ut niet weten zoals ik al zei). Ik heb em deze week nog met heatsink 110/125 @ 130/155 gehad om kwak 3 te testen, met heatsink, zonder fan. Warm dat ie werd... Dat houdt zo'n ding nooit vol zonder heatsink (standaard klok van een Diamond Savage4 is altijd 125/143)

[Edit]
Is dus mooi een Savage4 LT kaartje (nog slomer):
http://headline.gamespot.com/news/99_07/02_pc_diam/

Diamond Stealth 3 S520 dus

Verwijderd

De foto die ik gepost heb komt van de Diamond website.
Ik weet dus niet of het de goeie is.
Ik ontvang hem binnenkort,dan post ik er wel een fototje van.
Ik heb in ieder geval een 32Mb gekocht.

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 14:42 schreef Tanglung het volgende:
De foto die ik gepost heb komt van de Diamond website.
Ik weet dus niet of het de goeie is.
Ik ontvang hem binnenkort,dan post ik er wel een fototje van.
Ik heb in ieder geval een 32Mb gekocht.
dit is gewoon een promo pic hoor, anderhalf jaar geleden was ik verbaasd dat er geen diamond logo op de heatsink zat die wel op het promo picje stond ;) Viper V550 btw

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 19:21 schreef _JGC_ het volgende:
Met een beetje extra cooling (gewoon een fan) krijgen veel mensen dat ding van 125/143 naar 166/166 zonder problemen. Ik heb ook van iemand gehoord dat zijn Savage4 met een Peltier (kan je nagaan: cooling duurder dan kaart :)) tot 200MHz ging...

Mijn Savage4 ging van 110/125 zo naar de 143/155. Heb nu een Viper2, die ruim twee keer zo snel is (800x600x32 HQ in kwak 3 vond ik niet echt snel met 25FPS)
Mijn Stealth 3 ging naar 184 MHz met een cooler der op :)
Ik had nog een cooler over, en op mijn kaart zit zo'n heatsink dus ff die cooler der opgeschroefd :)

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

hij draait nu op 145 bij 145 Perfect
en die meur waar ik het overhad (andere Topic is ook niet meer terug gekomen :) )

nu nog een vinnetje op mijn sinkie en dan kijk ik wel ff hoe ver die gaat .

Ik zal dan wel een nieuwe topic aanmaken OK?

Hebben jullie al gehoord van die bottle neck van de Blorb FUCK!!! ik wou er eigenlijk net een kopen nou maar ff afwachten maar.

En ik heb eigenlijk ook niet zo'n zin om mn sink eraf te rukken ik weet niet of dat goed gaat.
Pagina: 1