Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]aantal lezers op dit moment weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Sommige andere fora hebben het.
Het zou wel leuk zijn om te zien hoeveel mensen (en wie) er nu een bepaalde pagina bekijken die jij ook bekijkt.
Kan ook voor het forum.
Kan je zien hoe actief een artikel of topic gelezen wordt.

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Aan de andere kant zijn er zo veel mensen op GoT dat ik persoonlijk denk dat het een chaos wordt om te laten weergeven wie er een bepaald moment een topic leest; een counter zou wel aardig zijn in de trend van "3928 mensen lezen op dit moment dit topic" ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 23:18
EoG schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:41:
Aan de andere kant zijn er zo veel mensen op GoT dat ik persoonlijk denk dat het een chaos wordt om te laten weergeven wie er een bepaald moment een topic leest; een counter zou wel aardig zijn in de trend van "3928 mensen lezen op dit moment dit topic" ;)
Nee, daar wordt het veel nuttiger van :P

Ik vind het wel een geinige feature eigenlijk, zou het niet erg vinden :) (Maar er zullen vast mensen zijn die niet willen dat anderen kunnen zien wat ze lezen enzo, daar moet dan ook weer rekening mee worden gehouden.)

The devil is in the details.

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Soldaatje schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:38:
Sommige andere fora hebben het.
Het zou wel leuk zijn om te zien hoeveel mensen (en wie) er nu een bepaalde pagina bekijken die jij ook bekijkt.
Kan ook voor het forum.
Kan je zien hoe actief een artikel of topic gelezen wordt.
Volgens mij is er juist met opzet voor gekozen dit niet te doen, net als dat je niet kan zien hoeveel en welke mensen momenteel of in de afgelopen 15 minuten online zijn/waren. Het is niet echt heel nuttige informatie en volgens mij worden de servers al genoeg belast met ingewikkelde queries.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 18:08

Matis

Rubber Rocket

Als je over de topictitel hovert, zie je in ieder geval hoeveel views een bepaald topic tot nu toe heeft. Op dit moment is het 5 :)
HTML:
1
<h1 title="5 views">[feat]aantal lezers op dit moment weergeven</h1>

[ Voor 25% gewijzigd door Matis op 20-12-2010 19:46 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Hahn schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:42:
[...]

Nee, daar wordt het veel nuttiger van :P

Ik vind het wel een geinige feature eigenlijk, zou het niet erg vinden :) (Maar er zullen vast mensen zijn die niet willen dat anderen kunnen zien wat ze lezen enzo, daar moet dan ook weer rekening mee worden gehouden.)
Qua feature bedoel ik natuurlijk :9
Echt nuttig; nee, absoluut niet, zo'n beetje iedereen die hier wat langer rondloopt weet dat er altijd wel mensen kijken in topics, hoe zinloos dan ook! ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Matis schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:45:
Als je over de topictitel hovert, zie je in ieder geval hoeveel views een bepaald topic tot nu toe heeft. Op dit moment is het 5 :)
HTML:
1
<h1 title="5 views">[feat]aantal lezers op dit moment weergeven</h1>
^^ Dat vinden wij voorlopig voldoende :)
Wontchange dus :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.