Ik zit hier met een macbook pro 13" van mid 09 die niet meer wil booten sinds gister;
Hij blijft bij het appel logotje hangen met het 'loading' cirkeltje.
Ik heb het vermoeden dat er iets met de HDD is, want via de osx cd is er niks aan de hand.
Wanneer ik dan de disk utility draai staat de macintosh hd wel gewoon in de lijst.
Als ik de recovery draai, komt hij problemen tegen die hij herstelt maar hij blijft op driekwart hangen (hele nacht gerund).
Ik heb inmiddels de hdd via een externe hd behuizing aan mn pc kunnen aansluiten en via een HFS+ programma zie ik dat alle data gewoon intact is.
In verbose mode krijg ik de error "SATA WARNING: Enable auto-activate failed."
Heeft iemand misschien een idee wat er aan de hand kan zijn, of misschien hetzelfde meegemaakt en een oplossing kunnen vinden?
Alvast bedankt!
Update: via safe mode boot kom ik er gewoon in
Hij blijft bij het appel logotje hangen met het 'loading' cirkeltje.
Ik heb het vermoeden dat er iets met de HDD is, want via de osx cd is er niks aan de hand.
Wanneer ik dan de disk utility draai staat de macintosh hd wel gewoon in de lijst.
Als ik de recovery draai, komt hij problemen tegen die hij herstelt maar hij blijft op driekwart hangen (hele nacht gerund).
Ik heb inmiddels de hdd via een externe hd behuizing aan mn pc kunnen aansluiten en via een HFS+ programma zie ik dat alle data gewoon intact is.
In verbose mode krijg ik de error "SATA WARNING: Enable auto-activate failed."
Heeft iemand misschien een idee wat er aan de hand kan zijn, of misschien hetzelfde meegemaakt en een oplossing kunnen vinden?
Alvast bedankt!
Update: via safe mode boot kom ik er gewoon in

[ Voor 3% gewijzigd door neliss op 20-12-2010 19:25 ]