Toon posts:

Hi internet tegoed checken?

Pagina: 1
Acties:
  • 422 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit zelf bij Vodafone en daar kan ik via de Vodafone site EXACT zien wat er nog over is van mijn beltegoed en internettegoed. Op de site van Hi, waar m'n dochter een abo heeft, zie ik alleen een soort van balkje voor de telefoon (zonder duidelijke data erbij) en kan ik NIETS vinden wat betreft het internettegoed...

Kijk ik scheel of geeft Hi gewoon die info niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-10 16:38
Hi heeft onbeperkt internet met een FUP-clausule (Fair Use Policy).
Die clausule bepaalt dat je niet meer dan 10 maal het gemiddelde internetgebruik mag gebruiken.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die grens nu ergens bij 250MB p/m speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:27
DustSpinner schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:57:
Hi heeft onbeperkt internet met een FUP-clausule (Fair Use Policy).
Die clausule bepaalt dat je niet meer dan 10 maal het gemiddelde internetgebruik mag gebruiken.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die grens nu ergens bij 250MB p/m speelt.
450mb... Zelf tot vorige maand daar gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
O... ik dacht dat de boel na zo'n 1 Gb werd afgeknepen (dat 'ie langzamer wordt). Maar dat gebeurt dus pas als je ECHT heel veel verbruikt hebt...? Want 10 maal 450 is ERRUG veel! Of wordt je dan echt compleet van het internet geweerd? Ik zal ff kijken of ik die FUP info kan vinden op hun site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wordt alleen afgeknepen qua snelheid. Dit gebeurt na 450mb gebruik(de 450 is dus al het 10x gemiddelde verbruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:37
Hangt ook nog eens van je abonnement af qua internet snelheid. Het snelste abonnement heeft (voor zover ik weet) een FUP van 1,25 GB. De langzame dus 450 MB.
Daarna wordt je inderdaad geknepen tot een zo trage snelheid dat je vrijwel niet meer kan internetten. Krijg je overigens wel een smsje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah daar heb ik ook problemen mee gehad. Ik ben ermee naar de KPN winkel gegaan waar ze iets hebben ingeschakeld dat ik 'Saldo' kan smsen naar '1244' en dan krijg ik 2 smsjes, eentje met tegoed van mijn bellen/smsen abbo, en eentje van mijn (oneindig) internet verbruik. Ook zeiden ze dat je het kon zien op de 'Hi' site, maar daar heb ik verder nog niet gekeken.
Hopelijk heb je wat aan de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hierover is voldoende te vinden als je met de helpdesk belt, en even zoekt over ervaringen met de FUP op GoT. Dat kleine beetje inzet verwachten we van je als je hier een topic opent, dus deze gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.